Land of web, despre întregul proces de cazare la hotel doar prin aplicație, inclusiv deschiderea camerei. Nici cu personalul de la recepție nu e necesară întâlnirea

Land of web, despre întregul proces de cazare la hotel doar prin aplicație, inclusiv deschiderea camerei. Nici cu personalul de la recepție nu e necesară întâlnirea

Hilton a lansat o aplicație care transferă integral experiența cazării la hotel și a check-out-ului, într-o ușoară manevrare a aplicației Hilton Honors. Nu se putea mai bine pentru categoria discretă - acei oaspeți care nici măcar nu îți doresc să treacă pe la recepție să salute.

Integrarea funcționalităților tuturor celor 5000 de unități din grupul Hilton într-o singură aplicație este, probabil, cel mai bun serviciu digital din hospitality, la ora actuală. Nu o spunem noi, ci o spun sutele de critici din industrie care au testat aplicația și care nu au ezitat să o laude în publicațiile internaționale.

Ce o face atât de deosebită? Ei bine, imaginați-vă doar cum ar fi să aveți, global, etapele de acces într-o cameră de hotel la distanță de o glisare pe ecran. Nu doar că răspunde necesităților clienților, dar le și anticipează. Probabil aici este întreaga plăcere a utilizării - întregul flow de cazare este acolo, permisiunile necesare sunt date tot în aplicație, inclusiv cheia camerei, digitală și ea, care poate fi primită în urma achitării unui avans sau sumei integrale, în funcție de politica fiecărei unități în parte.

Cu riscul de a ne considera prea entuziasmați că o astfel de aplicație ar putea să ne salveze de atât de multe bătăi de cap și în țara noastră, vă întrebăm din nou: cum e să ți se deschidă toate ușile cu telefonul? Mai ales pentru cei care nu își vor prezența simțită la hotel.

Pe scurt, ce face aplicația?

  • permite cazare, selecție cameră, în funcție de poziționare, vedere și chiar istoricul cazării. De exemplu, dacă ești un client fidel căruia i-a plăcut o cameră în trecut și există aceste date în sistem, aplicația o poate introduce în recomandări și furnizează date despre disponibilitate; 
  • permite localizare hartă a camerei rezervate - prin integrare Google Maps sau hartă statică;
  • generarea unei chei virtuale pe telefon.

 

Elementul - cheie. Ce surpriză, tocmai cheia digitală

Implementarea e foarte posbil să fie prin Bluetooth, fiind sistemul cel mai răspândit, similar digital-key pentru mașini. În aplicație este un cod care emite un mesaj codat către receptorul care se ocupă de încuiere. Se accesează internal Bluetooth radio și se transmite mesajul codat către încuietoare.
Sistemul comunică cu contul clientului și activează digital-key. I se generează astfel cheia aceasta cu care deschide nestingherit ușa camerei sale.

 

Diagrama hotel. Funcția de geo-locație, înlocuită de o hartă statică

Din experiența noastră, cel mai curând este folosită o hartă statică, alcătuită din mai multe zone selectabilă. Atunci când este aleasă o zonă cu spații vacante, începe comunicarea cu sistemul hotelului pentru confirmarea rezervării. Trebuie totuși menționat că este nevoie de filtrul uman de la recepție care să aprobe rezervarea și să dea confirmarea în sistem.

Cum menționam și mai devreme, în domeniul hotelier, cei de la Hilton au dus aplicația la un nivel superior și anume au făcut o hartă interactivă pentru fiecare etaj a hotelului. Telefonul utilizat a făcut rezervarea îl poți folosi și pe post de cheie virtuală, prin generare de cod. Atunci când utilizatorul dă semnal de pe telefon ca să se deschidă ușa, mesajul este trimis la un server web care la rândul său permite deblocarea. Deci, și ușa trebuie sa aibă integrat un sistem de comunicație prin intermediul internetului.

 

Room service - comandă anticipată

Clientul poate accesa o lista de produse disponibile pentru comanda din aplicație și poate plasa comanda și delivery time folosind un formular. Cel mai indicat este un dropdown, pentru colectarea automatizată a datelor.

 

Unde s-ar potrivi? Ar funcționa pentru hotelurile de la noi?

Cum ar fi sa creăm o aplicație și să fie folosită de mai mulți hotelieri, pe bază de subscription? Și să le fie permis accesul la aceste funcționalități integrate. Cu toate acestea, filtrul uman trebuie păstrat în continuare. Rezervarea făcută prin telefon să fie comunicată printr-o alertă în sistemul gestionat de personalul uman care dă confirmarea în cele din urmă.

Aplicația s-ar potrivi atât în mediul hotelier, și pentru închirieri de mașini în sistem ride sharing. Utilizând de asemenea digital key, atât prin bluetooth, cât și prin tehnologia NFC, mult mai sigură și mai greu de interceptat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related