[PR Playbook] Crenguța Roșu: Aici cred că se joacă viitorul meseriei: între viteză și sens. Oricât de multe canale și tehnologii am avea, miza rămâne aceeași: să fim înțeleși, nu doar văzuți

[PR Playbook] Crenguța Roșu: Aici cred că se joacă viitorul meseriei: între viteză și sens. Oricât de multe canale și tehnologii am avea, miza rămâne aceeași: să fim înțeleși, nu doar văzuți

Schimbările din ultima perioadă au declanșat reflexul natural de adaptare: prezență constantă, reacție rapidă, vizibilitate. Dar, în această goană, s-a pierdut răgazul de a procesa, crede Crenguța Roșu, Founder DC Communication. Vizibilitatea a devenit un „sfânt Graal” al industriei, iar reacția a luat locul înțelegerii. Dar crizele din ultimii ani au demonstrat că nu e suficient doar să vorbești și să fii vizibil, iar comunicarea nu este un accesoriu. 

"Astăzi, totul e „content”, toată lumea comunică, iar linia dintre informare, divertisment și opinie s-a pierdut undeva între un reel și un podcast. Într-un astfel de peisaj, PR-ul nu înseamnă vocea care vorbește cel mai tare, ci cea care reușește să pună lucrurile în ordine", spune Crenguța. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related