[PR-ul fata cu reactiunea] Simona Mincu (pastel): Multi au inteles ca polarizarea targetului poate fi in avantajul lor uneori

[PR-ul fata cu reactiunea] Simona Mincu (pastel): Multi au inteles ca polarizarea targetului poate fi in avantajul lor uneori

De multe ori, agentiile primesc briefuri scurte. Actiune scurta, brief scurt, se gandesc clientii. Cand se intampla asta, spune Simona Mincu (Head of PR, pastel), ”incercam sa stam pe pozitie si sa nu ne abatem de la flow-ul de lucru de a analiza in detaliu fiecare brand versus proiectul pe care si-l doreste si potentiale rostogoliri spre criza”. Sunt coordonate ce pot aminti de perioada ceva mai intensa a real-time marketingului real-time, spune Simona: vrei sa faci lucruri cat mai repede si cat mai ”in context”, iar pe drum, se ard niste etape esentiale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related