[PR-ul fata cu reactiunea] Silvia Teodorescu (Zaga Brand): Pastrand proportia, fiecare mesaj privat de nemultumire din social media are un iz de skanderbeg

[PR-ul fata cu reactiunea] Silvia Teodorescu (Zaga Brand): Pastrand proportia, fiecare mesaj privat de nemultumire din social media are un iz de skanderbeg

Oamenii de PR specializati in gestionarea crizelor de comunicare exista in primul rand pentru ca un PRist nu are, in job description, genul acesta de activitate: scenarii, strategii, damage control pentru clienti. Si nici nu ar trebui sa o aiba. In schimb, PR-ul care isi asuma rezolvarea unor crize trebuie sa cunoasca mai mult decat indeaproape clientul; din experienta Zaga Brand, ne vorbeste Silvia Teodorescu (Senior Partner):

Am facut PR-ul multor companii din interiorul acestora. Asa putem purta ambele „palarii”: de agentie - consultant care, in cel mai rau caz, pentru o sugestie gresita poate pierde un contract, dar si de client care isi asuma decizii si consecintele acestora.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related