Business Lease are o nouă identitate vizuală și un nou slogan, leasing operațional din „Pasiune pentru Mobilitate”

Business Lease are o nouă identitate vizuală și un nou slogan, leasing operațional din „Pasiune pentru Mobilitate”

Începând din acest an, compania olandeză de leasing operațional full service, Business Lease, are o nouă identitate vizuală, odată cu asumarea uneia dintre cele mai importante valori care unește oamenii din această companie - Pasiunea pentru Mobilitate. Business Lease își propune extinderea conceptului de mobilitate pentru a permite clienților săi acces la utilizarea unor mijloace de transport variate: autoturism, tren, metrou, bicicletă, car sharing, etc.

De aceea, și noul logo surprinde o lume întreagă în mișcare, pe două sau patru roți, pe șine sau în aer, toate interconectate. Punctul roșu din logo activează întreg circuitul de mobilitate.

 

Semnalul acestei schimbări, care își dorește să țină cont de ritmul de viață al societății moderne, vine din Olanda, țară în care leasingul operațional este utilizat atât de companii, cât și de persoane fizice pentru orice fel de mijloc de transport, inclusiv pentru biciclete electrice. Până în 2020, toate companiile membre ale grupului Business Lease Group din Europa Centrală și de Est vor oferi clienților leasing operațional interconectat, cu accent pe protecția mediului și a resurselor naturale, precum și optimizări majore de costuri aferente transportului.

 

„Povestea brandului Business Lease este una scrisă de fiecare dintre noi, împreună cu clienții noștri, cei care ne susțin, dar și alături de competiție, cei care ne provoacă în fiecare zi să fim mai buni. Aceasta vorbește despre găsirea soluțiilor de mobilitate într-un mod creativ, flexibil și transparent și despre a personaliza fiecare ofertă în parte cu mai multă grijă față de cerințele fiecărui client.

Noua identitate vine să întregească acest fir epic, adăugând mai multă coerență în tot ceea ce facem și oferim. Odată cu acest rebranding aducem în față stabilitatea unui brand care beneficiază de peste 110 ani de experiență în furnizarea serviciilor de finanțare și manangement de flote, mână în mână cu abordări nonconformiste și foarte multă pasiune pentru mobilitate, totul pentru clienții săi”, afirmă Monica Dona (Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease România).   

 

În România, campania de lansare a noii identități Business Lease este semnată de Zaga Brand și are în centru oameni cu profesii unde pasiunea care îi inspiră face diferența atunci când vorbești despre calitate. Alături de personaje puternice, campania de outdoor care a dat startul rebrandingului subliniază valoarea adăugată adusă de către Business Lease prin personalizarea soluțiilor oferite pentru fiecare client în parte. Așa se creează un univers de afaceri mai uman, mai personal, în care „excelent pentru fiecare în parte” este preferat lui „bine pentru toată lumea”.

 

„Suntem alături de Business Lease România încă din 2015, odată cu intrarea pe piața națională. Atunci am semnat campania de lansare (gândită în doi pași - teasing și revealing) și anunțam că în România va veni un „nou model”- teasing cu imaginea unei mașini acoperite cu prelată, un „nou model de a face leasing operațional”- revealing în care prelata descoperea misiunea Business Lease – Mai multă grijă pentru clienți.

Această companie aduce o altfel de abordare a clienților, mai multă preocupare și grijă pentru a personaliza soluții de mobilitate. Am luat cele două valori de bază ale acestei afaceri, PERSONALIZARE și PASIUNE, și am generat o campanie care va conține o coordonată outdoor și una de comunicare punând accent pe oameni și pe ceea ce pot ei oferi atunci când o fac din pasiune”, susține Silvia Teodorescu (Senior Partner Zaga Brand).

 

Echipele participante la campanie:

Din partea Business Lease:

Oana Iancu - Director Comercial
Monica Dona – Marketing & Communication Advisor

 

Din partea Zaga Brand:

Silvia Teodorescu – Strategy & Planning
Andreea Oprea - Account Manager
Roxana Burghină - Creative Director
Georgiana Surugiu - Graphic Designer

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related