[Unde ești, brandingule?] Mădălina Oanță (Brand New): Schimbarea paradigmei “îmi place/nu-mi place” e răscrucea după care începi să lucrezi împreună cu clientul

[Unde ești, brandingule?] Mădălina Oanță (Brand New): Schimbarea paradigmei “îmi place/nu-mi place” e răscrucea după care începi să lucrezi împreună cu clientul

Marea majoritate a clienților noi vin din zona antreprenorilor români, atât cei care acționează local, dar și cei care au prins curaj și vor să încerce să se extindă extern, spune Mădălina Oanță, Branding Director Propaganda Brand New. În ceea ce privește domeniul, putem vorbi de o evoluție, crede ea, însă este cu frâna de mână trasă.

Evoluția este sustinută de multinaționale, de business-urile antreprenoriale care au fost preluate de generația mai tânără, educată afară (atât școlar cât și dpv cultură vizuală), de start-up-uri – foști corporatiști care, în blueprint-urile business-ului, au așezat de la început branding-ul și strategia de brand și, nu în ultimul rând, ajutată și de proiectele din zona de freelance, pe cultură, evenimente, branduri nișate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related