Chiar și într-o secundă poți să faci lumea mai bună

Chiar și într-o secundă poți să faci lumea mai bună

O imbratisare. Un salut sau un sarut. Fredonarea unei melodii. Ganguritul unui copil. O respiratie. Toate au ceva in comun, au stabilit cercetatorii: sunt ferestre de timp universale si dureaza cate trei secunde. Un fel de unitate de masura emotionala a timpului, cea de trei secunde e experienta umana a lui "acum". Dar o secunda? Ce poti face cu ea? Pentru unii, nu inseamna nimic; pentru altii poate insemna viata. De aici a plecat conceptul campaniei #Jobdeosecunda, in care Dorna, in parteneriat cu Simona Halep si Salvati Copiii Romania, incurajeaza oamenii sa-si imparta simbolic timpul, in sprijinul copiilor nascuti prematur, pentru care o secunda poate insemna totul.

 

In Romania, unul din zece copii se naste prematur, avand nevoie de atentie, ingrijiri si aparatura speciala chiar din prima ora de viata, potrivit datelor statistice ale Ministerul Sanatatii in 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului (IOMC) 'Alfred Rusescu'. Din 2013 si pana in prezent, Dorna a dotat cu ajutorul Salvati Copiii, 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.

Simona Halep s-a alaturat campaniei "Grija pentru copii" incepand cu 2015 si nu lipseste nici anul acesta, accentuand ideea ca, intre o lupta pierduta si una castigata, o secunda poate face diferenta; cum s-a intamplat si pentru Sofia Ioana, nascuta la 25 de saptamani cand avea 700 de grame, pentru David, care avea doar 900 de grame la nastere, sau Maria, care a petrecut 69 de zile in spital dupa ce a venit pe lume la 28 de saptamani. Mamele lor, dar si ale altor copiii mai "grabiti" isi impartasesc povestile intr-o sectiune speciala a site-ului campaniei.

Toti cei care doresc sa sustina aceasta cauza isi pot lua un job de o secunda printr-un gest foarte simplu – un click pe site-ul Dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficiala de Facebook Dorna Romania.

Mai mult, dupa ce s-au angajat, sustinatorii campaniei se vor putea implica si folosind kit-ul de sustinator format din cover photo, video, invitatie recrutare, profile picture frame, recomandand aceasta cauza prietenilor, sau prin donatii direct catre Salvati Copiii Romania.

Pana acum, peste 103.000 de oameni si-au luat un #jobdeosecunda, printre care Amalia Nastase, Adela Popescu, Amalia Enache, Horia Ghibutiu, Tatici cool si altii.

 

 

Atunci cand un copil se naste inainte de termen, un intreg mecanism se pune in miscare in jurul lui pentru a-l ajuta sa depaseasca momentul critic familie, medici, asistente. Este o lupta pe viata si pe moarte care se decide, uneori, in cateva secunde. Secunde pe care ei nu le au intotdeauna. De aceea, Dorna vine cu urmatoarea propunere catre consumatorii sai: aceea de a-si lua un #Jobdeosecunda, oferind, astfel, o secunda din timpul lor in sprijinul copiilor nascuti prematur. Este un efort minim din partea noastra, care poate poate insemna totul pentru ei, declara Daria Gonta, Senior Brand Manager, Coca-Cola Romania.

Pentru un copil nascut prematur, e nevoie de multe ori doar de cateva momente, uneori chiar de o secunda, pentru a fi salvati. Aceste momente depind de noi si asta facem in programul de combatere a mortalitatii infantile - dotam maternitatile din tara, pentru ca toti copiii care se nasc sa aiba dreptul la viata. E un program complex, meticulos, asa cum e si efortul minunat al Simonei Halep, careia ii suntem atat de recunoscatori, a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania.

Ca si in anii precendenti, la finalul campaniei "Grija pentru copii", Dorna – cu sprijinul Salvati Copiii Romania – va dona echipamente medicale specializate pentru copiii nascuti prematur catre maternitatile care au cea mai mare nevoie de ele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related