Chiar și într-o secundă poți să faci lumea mai bună

Chiar și într-o secundă poți să faci lumea mai bună

O îmbrățișare. Un salut sau un sărut. Fredonarea unei melodii. Gânguritul unui copil. O respirație. Toate au ceva în comun, au stabilit cercetătorii: sunt ferestre de timp universale și durează câte trei secunde. Un fel de unitate de măsură emoțională a timpului, cea de trei secunde e experiența umană a lui "acum". Dar o secundă? Ce poți face cu ea? Pentru unii, nu înseamnă nimic; pentru alții poate însemna viața. De aici a plecat conceptul campaniei #Jobdeosecunda, în care Dorna, în parteneriat cu Simona Halep și Salvati Copiii Romania, încurajează oamenii să-și împartă simbolic timpul, în sprijinul copiilor născuți prematur, pentru care o secundă poate însemna totul.

În România, unul din zece copii se naste prematur, având nevoie de atenție, îngrijiri și aparatură specială chiar din prima oră de viață, potrivit datelor statistice ale Ministerul Sănătății în 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei și Copilului (IOMC) 'Alfred Rusescu'. Din 2013 și până în prezent, Dorna a dotat cu ajutorul Salvati Copiii, 50 de maternități din țară cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-născuților prematur, în valoare aproximativă de 600.000 de euro.

Simona Halep s-a alăturat campaniei "Grijă pentru copii" începând cu 2015 și nu lipsește nici anul acesta, accentuând ideea că, între o luptă pierdută și una câstigată, o secundă poate face diferența; cum s-a întâmplat și pentru Sofia Ioana, născută la 25 de săptămâni când avea 700 de grame, pentru David, care avea doar 900 de grame la naștere, sau Maria, care a petrecut 69 de zile în spital după ce a venit pe lume la 28 de săptămâni. Mamele lor, dar și ale altor copiii mai "grăbiți" își împărtășesc poveștile într-o secțiune specială a site-ului campaniei.

Toți cei care doresc să susțină această cauză își pot lua un job de o secundă printr-un gest foarte simplu – un click pe site-ul Dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficiala de Facebook Dorna România.

Mai mult, dupa ce s-au angajat, susținătorii campaniei se vor putea implica și folosind kit-ul de susținător format din cover photo, video, invitație recrutare, profile picture frame, recomandând această cauză prietenilor, sau prin donații direct către Salvati Copiii România.

Până acum, peste 103.000 de oameni și-au luat un #jobdeosecunda, printre care Amalia Năstase, Adela Popescu, Amalia Enache, Horia Ghibutiu, Tătici cool și alții.

Atunci când un copil se naște înainte de termen, un întreg mecanism se pune în mișcare în jurul lui pentru a-l ajuta să depășească momentul critic familie, medici, asistente. Este o luptă pe viață și pe moarte care se decide, uneori, în câteva secunde. Secunde pe care ei nu le au întotdeauna. De aceea, Dorna vine cu următoarea propunere către consumatorii săi: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă, oferind, astfel, o secundă din timpul lor în sprijinul copiilor născuți prematur. Este un efort minim din partea noastră, care poate poate însemna totul pentru ei, declară Daria Gonța, Senior Brand Manager, Coca-Cola România.

Pentru un copil născut prematur, e nevoie de multe ori doar de câteva momente, uneori chiar de o secundă, pentru a fi salvați. Aceste momente depind de noi și asta facem în programul de combatere a mortalității infantile - dotăm maternitățile din țară, pentru ca toți copiii care se nasc să aibă dreptul la viață. E un program complex, meticulos, așa cum e și efortul minunat al Simonei Halep, căreia îi suntem atât de recunoscători, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.

Ca și în anii precendenți, la finalul campaniei "Grijă pentru copii", Dorna – cu sprijinul Salvați Copiii România – va dona echipamente medicale specializate pentru copiii născuți prematur către maternitățile care au cea mai mare nevoie de ele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Related