[Noii publicitari] Andreea Popa (Pandorra): Multi juniori vor sa inceapa in creatie sau strategie; putini se gandesc la un job de account, desi ar fi, poate, cel mai bun punct de start

[Noii publicitari] Andreea Popa (Pandorra): Multi juniori vor sa inceapa in creatie sau strategie; putini se gandesc la un job de account, desi ar fi, poate, cel mai bun punct de start

La capitolul "intelepciune de juniori", stam foarte bine. Iata ce spune, de exemplu, Andreea Popa (Project Manager & soul reader la Pandorra Story Style) despre intrarea e in publicitate:

Nu am venit cu asteptari de vreun fel, asa ca mi-am permis ca vad lucrurile asa cum sunt, cu bune si cu rele. Cred ca e necesar sa fim obiectivi, oricat de mult ne-ar placea industria in care lucram.

Probabil ca ar trebui sa incercam genul asta de abordare mai des. Ce cauta publicitarii din ziua de azi (si juniorii, in particular) la un job in comunicare? In cazul Andreei, e destul de simplu: autenticitate la echipa. Asta inseamna, in primul rand, oameni care pot recunoaste atunci cand nu stiu sa faca ceva sau cand au nevoie de ajutor. Despre asta e prezentul. Iar despre viitor, sa spunem urmatoarele:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pandorra Story Style

La Pandorra, spunem povesti care in final devin evenimente, campanii, training-uri sau team building-uri. Intrucat credem ca o idee creativa, puternica si cuvintele potrivite pot transforma un produs, o echipa, o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related