Întrebarea este: A fi sau AI?

Întrebarea este: A fi sau AI?

Acesta nu este un articol scris de un algoritm. Dar ceea ce pare acum o încercare de glumă cu care să pornim textul de față probabil va deveni un disclaimer necesar în viitor. În viitorul acela în care AI va face totul și oamenii se vor specializa cu toții în poezie. A, de fapt, și asta e atacată deja de boți. Și după această introducere lungă și inutilă, dar specific omenească, să purcedem spre subiect: Phrasee, un start up din Marea Britanie, folosește inteligența artificială în marketing și publicitate și plănuiește să se extindă în SUA.

Compania a lucrat deja cu Domino's, Virgin și Superdry, și a strâns 4 milioane de dolari pentru dezvoltarea AI. Roboții lor meșteșugesc mesaje pentru reclamele Instagram, pentru notificările trimise pe smartphone-uri și titlurile newsletterelor. Cum funcționează mai exact, aici.

Despre primul robot director de creație din lume, de la McCann Japonia, am scris deja, am făcut chiar și un interviu cu creatorul lui. Dar de data asta e altceva. Phrasee folosește inteligența artificială, alături de programatori, experți în limbaj și cercetători care să dezvolte un algoritm de generare a limbajului, care învață continuu, și care creează campanii minimaliste.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related