[Partidul Brandurilor] Dragos Fratila (GBR International): Nu cred ca societatea romaneasca e pregatita pentru interventii politice din partea companiilor

[Partidul Brandurilor] Dragos Fratila (GBR International): Nu cred ca societatea romaneasca e pregatita pentru interventii politice din partea companiilor

Aberatiile politicienilor nostri nu au cum sa faca bine societatii, dar ele reprezinta un prilej perfect pentru mostre de umor de tot felul. Brandurile mai curajoase au inceput sa intre si ele in joc. Subtil, oportun, ca pana si politicienii zambesc. Cum influenteaza aceste interventii in social media businessurile? Ramane de vazut si de intrebat. 

Daca va mai aduceti aminte, la capitolul "enormitati in prime-time", am avut recent episodul cu cei patru killeri de la Athenee Palace. Iar aspiratoarele Dyson in Romania (sic) au avut o postare delicioasaDragos Fratila (Managing Partner, GBR International) este cel mai in masura sa ne povesteasca despre cum au ajuns sa posteze metafora aceea. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Related