[Uite, sex!] Ana-Maria Ciobotaru (Centrade Cheil): Acum, politica e noul sex în publicitate

[Uite, sex!] Ana-Maria Ciobotaru (Centrade Cheil): Acum, politica e noul sex în publicitate

De la apropouri sexuale, la ocheade directe către situația politică din țară. Cam așa s-a schimbat focusul în publicitate, spune Ana-Maria Ciobotaru, Senior Copy la Centrade Cheil. Cel puțin în bula noastră, unde acest nou sex (adică politica) vinde. Altfel, istoria sexualității în reclamele românești a trecut de la o extremă la alta: de la glume sexiste la cupluri cuminți, corecte politic, care mănâncă iaurt. 

Ana-Maria crede că poți să pui sex în orice ad până la urmă, nu e niciun risc, atât timp cât alăturarea e protejată… de penibil și degradant. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related