Editia a V-a a concursului "Drum catre Golden Drum" si-a desemnat castigatorii

Tema care i-a provocat pe participantii din acest an a fost: "Un Bucuresti mai putin aglomerat"

Agentiile din grupul BBDO Romania si Pepsi au desemnat castigatori celei de-a V-a editii a concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum".
Timp de 1 luna si jumatate, 65 de concurenti au incercat sa salveze capitala de traficul din ce in ce mai aglomerat, incercand sa convinga bucurestenii sa renunte la masinile personale in favoarea metroului.

"Ne-am implicat in acest proiect din dorinta de a sprijini tinerele talente, cu convingerea ca noua generatie are multe de oferit, incepand cu ideile proaspete si continuand cu entuziasmul si determinarea de a le pune apoi in practica. Ii felicit pe castigatori si le urez mult succes in continuare", declara Calin Clej - CSD Marketing Manager PepsiCo Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related