[După 10 ani] Andreea Gavrilă: Oamenii se obișnuiau cu era digitală. Blogurile erau norma, iar digitalul era egal cu Facebook

[După 10 ani] Andreea Gavrilă: Oamenii se obișnuiau cu era digitală. Blogurile erau norma, iar digitalul era egal cu Facebook

Acum 10 ani, Andreea Gavrilă, Creative Director Kaleidoscope Proximity Bucharest, deschidea ușa de la Creație, trecea de la cărțile de filosofie la ”Hey, Whipple, squeeze this”,  folosea rss-ul zilnic, visa la bannere și la siteuri cu mecanici tip point&click care să spună o poveste. 

Aș putea spune că internetul m-a transformat în ceea ce sunt astăzi, în lipsa unui mentor, că am crescut odată cu el și ne-am maturizat în același timp. 

Digitalul era văzut ca fratele mai mic al publicității, isi aduce aminte Andreea, oamenii încă se obișnuiau cu era digitală: usageul pe mobile abia răsărise, existau câteva platforme de publishing, blogurile erau norma, iar digitalul era egal cu Facebook. Tumblr seta umorul și tot internetul era un mare canvas care invita la creativitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related