[Media Trends] Dan Balotescu: Spre deosebire de pietele internationale, in Romania durata medie de vizionare TV este foarte ridicata

[Media Trends] Dan Balotescu: Spre deosebire de pietele internationale, in Romania durata medie de vizionare TV este foarte ridicata

Crestere este cuvantul care defineste piata de media din prezent, spune Dan Balotescu, managing partner Media Investment. Cea mai mare provocare: transformarea digitala. Agentiile se adapteaza, atit la nivelul echipelor, cit si al instrumentelor de lucru. Cel mai bun lucru: predictibilitatea de care piata a dat dovada in ultimii ani, dublata de o crestere continua, dar moderata a bugetelor de publicitate.

Suntem la Media Trends, o serie de interviuri cu directorii agentiilor de media despre cum s-a schimbat industria in ultimii ani, care este specificul pietei de media din Romania si in ce masura trendurile internationale se manifesta aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related