Oxygen face echipă cu Osho, Orotoro și Yasou

Oxygen face echipă cu Osho, Orotoro și Yasou

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost selectată pentru a dezvolta și implementa strategiile de comunicare ale brandurilor de restaurante Osho, Yasou, și Orotoro. Pentru aceste mărci, Oxygen asigură servicii integrate de comunicare (ATL, BTL, digital, social media, PR).

 

„Ne bucură, ca întotdeauna, oportunitatea de a construi și consolida branduri cu diferențiatori puternici. Osho și Yasou sunt deja doua puncte de referință în peisajul culinar din București, iar Orotoro aduce opțiuni delicioase și fresh pentru publicul din centrele comerciale.  Avem convingerea că împreună vom realiza campanii de impact”, a declarat Adina Trandaf (Client Service Director, Oxygen).

 

Lansarea celui mai nou restaurant, Yasou, la finalul anului trecut, în nordul Capitalei, a introdus pe piață conceptul Grecesc Bucureștean și un meniu de inspirație elenă într-o atmosferă urbană. Construind pe mixul dintre grecesc și bucureștean, cu accent pe ingredientele importate în proporție de 80% din Grecia, Oxygen a dezvoltat și implementat campania de lansare, în online și offline .

Amplasat in Bd. Primaverii, restaurantul Osho este poziționat drept unul dintre cele mai bune steakhouse-uri din București, datorită calității superioare a cărnii de vită, importată din țări precum SUA, Irlanda, Noua Zeelandă, Uruguay, Italia sau Franța, și preparatelor semnate de Chef Iosif Ștefănescu. Lanțul de restaurante Orotoro duce mai departe tradiția Osho, fiind specializat, de asemenea, pe carne de vită, dar în segmentul de servire rapidă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related