Ce aduce votul: brioșe, cafea, cărți, vacanțe, reduceri, muzică

Ce aduce votul: brioșe, cafea, cărți, vacanțe, reduceri, muzică

Pe 26 mai, sunteți așteptați la secțiile de votare pentru alegerile europarlamentare. Pentru democrație, pentru libertate, pentru o lume mai bună, ca să nu iasă ăia sau ăilalți, pentru a a vă apăra valorile sau ideologiile de stânga sau de dreapta, care ar fi frumos să existe în România, pentru a da dovadă de solidaritate, pentru că doar așa există societatea, în fine, argumentele sunt multe și conțin cuvinte foarte mari, care s-au umflat în ultimii 30 de ani și ne-au cam cocoșat cu distanța lor de realitate, daaaaar, să nu pierdem șirul acestei propoziții. S-au folosit multe argumente în această campanie, câteva de la partide, restul venite independent, din societatea civilă și, mai nou companii mari și mici.

Deci, pe lângă un viitor mai bun sau nu mai rău, votați, pentru că planeta are nevoie de voi și există și promisiuni cu brioșe, cărți, călătorii și reduceri la festivaluri. Spre deosebire de promisiunile celelalte, cu ulei, făină și găleți, acestea nu sunt condiționate de partidul cu care votați. Susținerea democrației prin vot - în orice fel s-ar manifesta el - e suficientă.

Începem lista cu apelul Greenpeace Romania, care amintește de cei care nu pot vota:

Și o explicație pentru diferența dintre politică și civism:

Carturesti ofera 20% reducere la cărți:

Acorzi un vot de fiecare dată când alegi următoarea carte. Pe 26 mai, votează mai departe și alege cine te reprezintă în Parlamentul European. Noi răsplătim cititorii responsabili cu o reducere de 20% la toate cărțile din Cărturești pe 26 și 27 mai. Reducerea este valabilă în perioada 26-27 mai 2019 pentru toate cărțile din oferta librăriilor Cărturești prin prezentarea la casa de marcat a cărții de identitate cu mențiunea "VOTAT 2019 P.E.". 

Radio Guerrilla dă leapșa roz:

Sunt lucruri mai importante decât postările despre noi. Și voturi mai importante decât like-urile. Ceea ce îți recomandăm și ție, Editura NEMIRA. Alătură-te inițiativei noastre, renunță la o postare despre tine și promovează mersul la vot și noi te share-uim aici. Bam! Să-nceapă #leapsaroz Un demers de mers la vot. #demerslavot

Propaganda a răspuns la leapșă și a dat mai departe la Leo Burnett:

Paralela 45  a lansat un concurs pentru cei care merg la vot, desi Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) a sesizat Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Biroul Electoral al Sectorului 5 în legătură acest demerc. Compania a mers mai departe cu campania, in ciuda sesizarii:

Campania "Mergi la vot, mergi în vacanță" continuă! Mulțumim celor peste 60.000 de participanți deja înscriși. Mai avem 6 zile! 

„Observ că toată lumea, într-o formă sau alta, încurajează mersul la vot, există diverse clipuri, diverse postări sau campanii, unele neutre, altele părtinitoare. Noi nu condiţionăm pe nimeni, ci facem o campanie de responsabilizare civică îndemnând oamenii să îşi exercite dreptul legal de a vota. Se pare că România, în acest moment, este o ţară a controalelor şi a amenzilor”, a declarat Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Cei de la Awake încurajează votul cu reduceri. La a treia ediţie a festivalului Awake, care va avea loc în perioada 15-18 august pe domeniul Teleki din Gorneşti, cei care au votat vor beneficia de reduceri la băutură şi mâncare într-o zonă special amenajată şi denumită „Voters only“. 

 Guido Jannsens, unul dintre organizatori:

The Voting Challenge scotocește toate referintele pentru a impulsiona oamenii sa mearga la vot:

 

Au aparut si tot soiul de indemnuri sanatoase:

 

Cei de la Ilenwe oferă o băutură gratuită (cafea, limonadă, citronadă, ice tea, suc natural presat la rece & co.) votantilor, la cumpărarea oricărui alt produs.

Friscot a facut briose special pentru aceasta ocazia:

Frișcot IESE în evidență cu o ediție specială de brioșe gustoase, noi IEȘIM la vot, dar nu fără un boost de energie! Așa că vino să-ți iei brioșele și indiferent de optiunea politica, te încurajăm să votezi!

Tartedelicious promit biscuiți:

Si, la final, Mircea Mester are un to do list:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related