Există un lucru mai important decât titlul acestui articol. Votul

Există un lucru mai important decât titlul acestui articol. Votul

 Ieri am început o listă cu micile, mediile și marile companii care încurajează votul, prin tot felul de inițiative, de la brioșe la cărți, și de la vacanțe, la leapșa pe Facebook. Oferim și noi ce putem - titlul acestui articol - și continuăm bilanțul demersurilor private care îndeamnă oamenii la vot cu argumente pentru o Europa unită, o bere rece la terasă sau un curățat gratis de interior de mașină.

În primul rând, #leapșaroz de la Guerrilla, pornită ieri, a ajuns prin multe colțuri de Facebook creative.

Alex Tocilescu zice că sunt lucruri mai importante decât pisicile în lume:

Sunt lucruri mai importante decât postările despre pisici. Și voturile sunt mai importante decât like-urile. Așa că dau mai departe #leapșaroz, lansată de RADIO GUERRILLA și primită de la Catalina Balan, către Cătălin Teniţă, care oricum merge la vot (ba probabil că-i și delegat sau observator). PS: Culoarea backgroundului nu e aleasă întâmplător

A ajuns și la Samsung: Aceasta trebuia să fie o postare despre #DoWhatYouCant. Însă este despre Do what you can: "Mergi la vot".

A ajuns și la Saatchi & Saatchi + The Geeks:

La Interactions:

La Starcom România, Leo Burnett și Publicis:

Și la YAA Young Professional Romania:

Apoi, librăriile Humanitas oferă reduceri de 20% pentru primul vot:

Cascara Coffee dă o cafea din partea casei:

Tapițeria curată Brașov vine cu o curățare gratuită de interior:

Lugera merge la vot:

Și Terasa Privihetorilor merge la vot și plusează cu o bere rece:

Duminica 26 mai, Terasa Privighetorilor merge la vot ! Iar cei care sunt in asentimentul nostru vor primi o bere rece Ursus, apa sau un suc din gama Pepsi pe data de 26 la prezentarea carnetului de vot bineinteles. 

Doppelherz România se gândește la sănătatea genunchilor democrației:

Universal Music Romania vrea o Europa unită:

 Pe 26 mai au loc alegerile europene, asadar voteaza pentru democratie si o Europa unita Colorata, deschisa, unita si diversa - aceasta este Europa. Asa suntem si noi, toti, indiferent de teritoriile in care se afla colegii nostri, din birourile Universal Music. 

Snobbish Burger face concurs de gândit pe 26 mai:

Și în încheiere, un argument de la Elite Barber's Gang de ce ar trebui să votați duminică:

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related