[Ieșirea din convențional] Manuela Silica: Neconvenționalul este în trend. În ultimii ani, toți clienții își doresc proiecte neconvenționale

[Ieșirea din convențional] Manuela Silica: Neconvenționalul este în trend. În ultimii ani, toți clienții își doresc proiecte neconvenționale

Dincolo de trend și posibile deturnări ale termenului prin prea mult uz, ceea ce face diferența în neconvențional, crede Manuela Silica, account director @pastel, este sclipirea aceea care determină consumatorul să se implice în mod natural, să nu perceapă comunicarea ca fiind „încă o reclamă” sau doar o altă tentativă de a-i vinde ceva.

Să-i arătăm că împreună luptăm for a „bigger purpose” și așa va ajunge să poarte și tricouri branduite. 

Cum se ajunge acolo, care sunt limitele și obstacolele și cum se pot depăși ele, ce înțeleg clienții prin neconvențional și ce poate face agenția. în rândurile ce urmează:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related