Cum alegi agenția potrivită pentru campaniile Google Ads

Cum alegi agenția potrivită pentru campaniile Google Ads

Google Ads reprezintă unul dintre pilonii unei campanii digitale de succes. Atunci când afacerea ta are nevoie de susținere, este esențial să incluzi în planurile tale și Google Ads.

Iar dacă te afli în căutarea unei agenții căreia să îi încredințezi această responsabilitate, asigură-te că este cea mai bună opțiune de pe piață!

Cu cât colaborarea este mai de durată, cu atât ai șanse să te bucuri de rezultate consecvente și eficiente pentru business-ul tău.

Iată, deci, ce să bifezi atunci când îți cauți o agenție de Google Ads:

  • Certificare Google

Știai că…

… Google certifică individual specialiștii și abia apoi întreaga agenție?

Așadar, dacă îți dorești să colaborezi cu adevărați experți, verifică certificările pe care le au. De obicei, acestea sunt afișate pe site-ul oficial al companiei.

Fiindcă, să fim sinceri, tuturor ne face plăcere să ne lăudăm cu marile reușite.

În plus, certificarea are termen de valabilitate 1 an. În acest caz, ai siguranța că fiecare campanie pentru businessul tău este pe mâini bune, actualizându-și constant cunoștințele, în pas cu progresul întregii lumi digitale și a Google, deopotrivă.

La rândul său, Google însuși recomandă agențiile certificate, în funcție de criterii proprii de selecție. Caută badge-ul certificării pe site-ul agenției cu care intenționezi să colaborezi și ai garanția unei recomandări corecte și transparente din partea celui mai mare partener pe care îl poți avea- chiar Google.

 

  • Proiecte vechi, proiecte noi

Google apreciază și notează pozitiv agențiile care lucrează pentru cât mai mult timp cu conturile de business ale clienților.

În egală măsură, dacă vrei să testezi personal eficiența specialiștilor în Google Ads, solicită la întâlnire portofoliul de clienți și identifică-i pe cei mai vechi – durata parteneriatului, rezultate etc.

Desigur, conturile nou venite pot fi un semn al eficienței, însă cele vechi oferă siguranța că munca agenției este apreciată pe termen mediu și lung de către clienți și de Google, în egală măsură. 

 

  • Time is money

Google Ads este un canal de business.

Astfel, să nu te surprindă cererea agenției de a petrece timp, atât la început, cât și pe parcursul colaborării, pentru a-ți înțelege afacerea, evoluțiile și schimbările ce o privesc constant.

Scopul vostru este unul comun – acela de a adapta campaniile Google nevoilor de afaceri și de piață.

Platforma de Google Ads este aceeași pentru toți. Important este ca agenția sa o utilizeze eficient în avantajul tău, iar pentru ca acest lucru să fie posibil, este necesară răbdare din partea ta și o cercetare amănunțită din partea echipei de marketing digital.

În continuare, în funcție de nevoile pe care le identificați împreună, puteți stabili bugetul pe care să-l rulați în campanii, astfel încât să atingeți un target realist în cel mai scurt timp posibil.

Așadar, alege o echipă care este dispusă să aloce timp suficient cunoașterii și înțelegerii particularităților businessului tău, ale clienților și ale concurenței, deopotrivă.

 

  • Relația cu agenția

Nu în ultimul rând, acesta este un element la fel de important ca toate cele enumerate mai sus, dacă urmărești dezvoltarea proiectelor tale și a rezultatelor pe termen mediu și lung.

Atunci când există o chimie între voi încă de la început, nu ezita să alegi echipa potrivită pentru a-ți îndeplini visurile. Este important ca ambițiile voastre pentru același proiect să rezoneze, fiindcă tipul de relație și interacțiunea dictează rezultatul final.

În final,

Trebuie să știi că Google Ads nu este pentru oricine. Trebuie să fii răbdător, perspicace, profesionist și mereu pregătit să faci față schimbărilor. De aceea, atunci când alegi o agenție care să se ocupe de businessul tău, încearcă să identifici toate aceste caracteristici în oamenii cu care urmează să colaborezi. Este primul pas către success.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related