[Reguli de pitch] Matei Curtasu: Pitchurile sunt ca un dating game. Traim intr-o era a hipergamiei

[Reguli de pitch] Matei Curtasu: Pitchurile sunt ca un dating game. Traim intr-o era a hipergamiei

Am vorbit mult despre pitchuri in vara asta. Cu oameni din agentii si din companii, despre ghidul de pitch, reguli, autoreglementare, obstacolele de implementare a acestor principii, frustrari, sperante de mai bine. Dar cum sta treaba cu pitchurile in alte tari? Tot un ghem coplesitor care strange tensiuni si toata gama de sentimente contradictorii? 

In cei 10 ani de munca in 5 tari, Matei Curtasu, Creative Director, a participat la toate variantele posibile de pitchuri, dupa cum le numara chiar el mai jos:

pitch-uri globale, pitch-uri defensive, pitch-uri pe campanie, produs sau AOR; pitch-uri care au fost workshop-uri; pitch-uri rezolvate in “meet-and-greet”; in echipa de 3 oameni sau in echipa de 3 agentii din tari diferite; pitch-uri pe clienti pe care nu i-am dorit cu orice pret dar i-am castigat, sau pe clienti pe care i-am dori foarte mult insa i-am pierdut

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related