[Reguli de pitch] Monica Dudau (OLX Group): E un proces lung si epuizant si pentru marketeri, in care pot interveni diverse motive de frustrare

[Reguli de pitch] Monica Dudau (OLX Group): E un proces lung si epuizant si pentru marketeri, in care pot interveni diverse motive de frustrare

Ghidul de Pitch a starnit discutii si ajustari in felul in care marketerii organizeaza pitchurile, dar si asteptari diferite din partea agentiilor, spune Monica Dudau, Brand Manager Storia.ro & OLX Imobiliare, grup care tocmai a incheiat un pitch saptamana trecuta si a ales o noua agentie de creatie pentru toate 3 brandurile OLX Group: OLX, Autovit.ro, Storia.ro. Pana acum, lucrau cu 3 agentii diferite, una pentru fiecare brand. 

Am decis ca a avea o singura agentie de creatie ne-ar ajuta in a profita mai mult de sinergiile dintre brandurile noastre. A fost un proces de aproape 3 luni, castigat de catre echipa Publicis cu niste propuneri pe care suntem nerabdatori sa le aratam lumii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related