[In echipa lui George] Rodica Popescu, despre utilitatea oamenilor de marketing intr-o industrie hyper sensibila fata de perceptiile clientilor

[In echipa lui George] Rodica Popescu, despre utilitatea oamenilor de marketing intr-o industrie hyper sensibila fata de perceptiile clientilor

In 2019, brandurile isi dau intalnire cu consumatorii in cele mai neobisnuite locuri. Sub podul din Pipera, de exemplu, intr-o galerie de arta stradala facuta special pentru ei. E unul dintre experimentele prin care George, primul banking inteligent din Romania, vrea sa isi surprinda publicul. Si are nevoie de un membru nou in echipa sa de marketing: un marketer neconventional. Pentru cei care doresc sa propuna o abordare neconventionala si sa se inscrie in concurs, avem cateva ponturi de la echipa de marketing a lui George.

 Rodica Popescu, Insights Manager, atrage atentia asupra riscurilor neconventionalului:

Sa nu creeze asteptari nerealiste! Promovarea imaginii&ofertei sa fie confirmata de o experienta pozitiva a consumatorului.

 

In echipa de marketing

From the very beginning, adica pe la 35 de anisori, in contextul trecerii de la managementul studiilor in BCR la cel al cercetarilor de marketing. 

Imi amintesc de colaborarea cu firmele de cercetare, care a fost o premiera atat in BCR cat si pentru majoritatea acestora in relatia cu leader-ul sistemului bancar romanesc. Din fericire, am construit adevarate parteneriate cu firmele selectate, relatie care asigura si astazi in orice moment un suport solid pentru BCR in privinta istoricului  perceptiei clientilor bancari fata de experienta cu banca si imaginea ei in sistem.  

 

Surprize, invataturi

Am avut un parcurs suficient de lung incat sa ma surprinda foarte multe lucruri. Am  invatat insa cum este sa devii util si sa-ti pastrezi utilitatea intr-o industrie hyper sensibila fata de perceptiile clientilor si in final cum sa transformi incercarile in oportunitati.

 

Provocari

Mentinerea interesului fata de utilizarea consumer insight-urilor obtinute.

 

Atitudinea romanilor fata de banci

Exact cum a evoluat si atitudinea bancilor fata de romani. Depinde de fiecare banca cum trateaza clientul astfel incat acesta sa considere relatia un suport real si nu un stress.

Cele mai importante schimbari au avut loc in zona asteptarilor consumatorilor fata de serviciile bancare, influentate atat de nevoile proprii cat si de experientele (pozitive) cu bancile externe, care includ evident si digitalizarea.

 

George

Aparitia a fost wow, cu asteptari high level  pe masura promovarii. Brandul e inovativ, placut, interesant, ceea ce a ridicat foarte sus stacheta pentru BCR.

 

Sfaturi pentru participanti

Sa fie inovativi, placuti, interesanti.

Sa nu creeze asteptari nerealiste! Promovarea imaginii&ofertei sa fie confirmata de o experienta pozitiva a consumatorului. Altfel, rezultatele raman cel mult pe termen scurt (daca nu fac mai mult rau decat bine).

 

Asteptari

Sa fie open mind, optimist si cu simtul umorului foarte dezvoltat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related