[In echipa lui George] Adrian Stanciu, de la ”misionariat” in carduri, la banking inteligent

[In echipa lui George] Adrian Stanciu, de la ”misionariat” in carduri, la banking inteligent

Lumea se schimba, oamenii se adapteaza, brandurile se transforma. Iar George, primul banking inteligent din Romania, cauta un marketer neconventional, intr-un mod neconventional. Daca vrei sa faci parte din echipa de marketing a lui George, propune un demers de comunicare care sa il surprinda. Brieful si detaliile acestei provocari sunt aici.

Te pot inspira si povestile oamenilor care fac parte deja din echipa lui George. Adrian Stanciu, expert digital BCR, lucreaza in companie de la 29 de ani, din 2001. Si a prins multe schimbari si transformari in domeniul bancar: de la perioada de misionariat in carduri la inceputurile internet bankingului. 

Daca ma raportez la nivelul anului 2001, pentru a ma intoarce in trecut, cand vechiul internet banking pe care il foloseam necesita operatiuni manuale facute de personalul bancar, ma face sa il consider pe George un adevarat zeu :)

Adrian Stanciu povesteste in detaliu despre schimbarile pe care le-a adus George in acest domeniu, nevoile consumatorilor in 2019 si care sunt atu-urile pe care ar trebui sa le aiba viitorul membru al echipei.

 

Inceputul

Inceputurile in marketingul BCR isi au originea in anul 2001 si anii erau mai putini, doar 29...

Pozitia pe care am ocupat o atunci era cea de ofiter marketing. Practic pozitia de atunci imi oferea actiuni la nivelul unui judet, pe tot ce insemna marketing, dar si vanzari.

Imi amintesc de acea perioada ca fiind un „misionariat” in vanzarea de carduri (si nu numai !). Cardurile erau o tinta principala in activitatea noastra, intrucat era perioada in care multe entitati in special din zona publica incepusera sa accepte cardul ca instrument pe care isi puteau primi salariile.

Ca sa fac o gluma, am invatat in acea perioada aproape toate scolile din judetul Galati! De asemenea imi amintesc ca unul din primele noastre credite de nevoi personale in valuta a fost unul foarte bine primit si apreciat de cei pe care ii vizitam in actiunile de promovare pe care le-am intreprins!

 

Etape. Evolutie

Ulterior am devenit manager de marketing si vanzari, activitatea fiind orientata atat pe marketing cat si pe vanzari de produse si servicii bancare. Incepand cu anul 2007, pozitia s-a modificat in manager de marketing regional, activitatea fiind exclusiv pe marketing si viza cateva judete.

Provocarile actuale sunt multiple, dar important este sa livrezi in timp si de calitate. Asta e motto-ul meu.

Romanii vor spune intotdeauna ca banca este umbrela care ii protejeaza cand nu ploua. Evident, i-am nominalizat pe cei carcotasi! Calitatea oamenilor face diferenta, ca de altfel in orice industrie a serviciilor, si asta este cel mai important aspect in opinia mea.

 

Despre George

Daca ma raportez la nivelul anului 2001, pentru a ma intoarce in trecut, cand vechiul internet banking pe care il foloseam necesita operatiuni manuale facute de personalul bancar, fapt care conducea la realizarea operatiunii efective a 2-a zi, ma face sa il consider pe George un adevarat zeu :)

Evident ca tehnologia in internet banking a crescut si s-a dezvoltat, dar George din punctul meu de vedere nu este doar un simplu internet banking, ci chiar asa cum ii este si titulatura - „Primul banking inteligent”.

Toti stim ce poate face el: De la template-uri personalizabile pentru conturile proprii, scanarea IBAN ului, plati in valuta, vizualizarea operatiunilor din ultimii 7 ani si terminand, deocamdata, cu George Pay, te poti baza pe George din orice punct de vedere.

George va creste ca brand si daca ceea ce ofera se va diversifica si va acoperi cerintele integrate ale celor care il folosesc. Aici ma refer la zona de store care ofera produse si servicii folosind cardul George, la creditele pe care le poti accesa prin George eliminand drumul la banca, la accesul conturilor din orice banca folosindu-l din nou pe George!

George va fi parte din viata noastra si poate intr o zi il vom folosi ca un asistent virtual care sa ne ajute sa ne comandam mancarea favorita sau sa ne ajute sa gasim destinatia mult visata :)

 

Un marketer pentru George

Pentru a incheia cu ce ne dorim de la noul membru al echipei George... putem spune multe, dar unele lucruri le va descoperi pe parcurs :) E ca si cum cresti si te dezvolti impreuna cu un membru al familiei (aici ma refer la George) care vei simti ca e parte din viata ta.

Pasiune, creativitate si determinare ar fi cateva calitati pe care va trebui sa le aiba noul „George team member”! Il asteptam!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related