E.ON ROMANIA si McCann Worldgroup Romania marcheaza inceputul colaborarii prin lansarea platformei „Zona de Confort”

E.ON ROMANIA si McCann Worldgroup Romania marcheaza inceputul colaborarii prin lansarea platformei „Zona de Confort”

E.ON Romania si McCann Worldgroup Romania lanseaza platforma de comunicare „Zona de Confort”, platforma ce marcheaza inceputul colaborarii dintre E.ON Romania si grupul McCann Worldgroup Romania.

Lansata cu un spot TV, platforma „Zona de confort” demonteaza miturile care vorbesc despre beneficiile distantarii de proverbiala zona, care aici este prezentata prin prisma lucrurilor pozitive ce se pot intampla, a aventurilor care ne ajuta cu adevarat sa devenim mai buni.

 

"Zilnic ne lăsăm antrenaţi în acest ritm ameţitor al vieţii şi, uneori, este bine să facem acest lucru. Insa cu totii avem nevoie de acel loc care ne încarcă cu o stare de bine şi care ne ajuta sa evoluam - avem nevoie de zona de confort. Ea stă la baza progresului personal pentru că este locul în care îndrăznim să încercăm orice, cu ce ştim deja să facem şi avem curajul de a face lucrurile diferit pentru a face o diferenţă. Rolul nostru, al celor de la E.ON, este acela de a-i ajuta pe clienţi să se bucure din plin de zona lor de confort, oferindu-le soluţii inovatoare de energie", explică Claudia Griech (director general adjunct al E.ON România).

 

"Zona de confort este la fel de importanta ca iesitul din zona de confort. E bine sa stii ca ai pe cine sa te bazezi, sa stii ca ai unde sa te intorci dupa ce te-ai dus dincolo de limitele pe care ti-ai impus sa le depasesti. E o filosofie sanatoasa, iar cand ai un client care are modestia sa spuna <<ne straduim sa-ti fie bine>> atunci stii ca acesta este brandul puternic care are curajul sa vada intreaga poveste din jurul progresului. Care ofera clientilor o sustinere pe bune si nu doar un discurs motivational. Ne bucura enorm sa aducem la viata conceptul asta si mai ales sa continuam sa il crestem impreuna cu E.ON.", declara Ruxandra Papuc (Group Creative Director, McCann Worldgroup Romania).

 

Noua platforma va fi comunicata prin spoturi TV, outdoor, are o componenta digitala si de retail si va fi continuata cu alte campanii ce vor comunica beneficiile aduse clientilor de produsele si solutiile inovatoare din portofoliul E.ON.

Grupul E.ON România, parte a Grupului german E.ON, este unul dintre liderii pieţei de energie din ţara noastră, având o prezenţă consolidată de-a lungul a peste 14 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,1 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România grupul E.ON a investit circa 1,6 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2 miliarde de euro.

McCann Worldgroup România are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Nestle, L’Oréal, MasterCard Europe, Mega Image, Heineken Romania, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related