Canopy a achiziționat Umbrela Studio, cel mai experimentat studio de producție grafică și video din Republica Moldova

Canopy a achiziționat Umbrela Studio, cel mai experimentat studio de producție grafică și video din Republica Moldova

Canopy, una dintre cele mai mari agenții românești de marketing online cu focus pe Pay Per Click, a achiziționat Umbrela Studio, cel mai experimentat studio de producție grafică și video din Republica Moldova. Preluarea marchează extinderea serviciilor agenției cu producție de animație video, un segment în creștere accelerată care și-a dovedit deja eficiența prin rezultatele generate brandurilor din întreaga lume.

În toate rapoartele de tendințe, conținutul video câștigă popularitate atât în rândul consumatorilor de orice vârstă, cât și în cel al companiilor care îl includ în campaniile lor de marketing.

Ținând cont de contextul plin de provocări în care ne aflăm, animațiile video vin ca o alternativă pentru producțiile video în care era necesară filmarea offline, contactul cu oamenii, actorii și alte acțiuni care sunt exact opusul a ceea ce trebuie să facem acum referitor la siguranța noastră și a celor din jur. O animație se realizează ușor de la distanță și are costuri reduse, fiind 100% în conformitate cu măsurile de precauție impuse. Animațiile video promovate pe YouTube și Facebook au avut rezultate foarte bune până acum și vor avea în continuare. Acestea ies mai mult în evidență, devin memorabile foarte ușor, iar acest lucru duce la creșterea căutărilor pe brand și implicit a vânzărilor.

 

În acest context, Canopy mizează pe integrarea experienței consistente în producție grafică a echipei Umbrela în portofoliul său de servicii, pentru a maximiza rezultatele generate de performance marketing cu plusul de creativitate al animațiilor video. Studioul Umbrela are la activ peste 500 de producții grafice pentru companii și artiști muzicali precum Coca Cola Ukraine, Skoda România, Vola.ro, Moldtelecom, Vama sau Carla’s Dream, având o puternică expertiză în spoturi grafice, motion design, animație 2D, 3D și multe altele.

"Animații memorabile, motion design, proiecte video livrate rapid și rezultate mai bune în campanii – acestea sunt plusurile pe care le-am gândit pentru clienții noștri prin preluarea Umbrela Studio. Noi considerăm că performance marketing-ul trebuie să fie outstanding marketing, iar campaniile creative YouTube Ads sau Facebook Video Ads te ajută să ieși din anonimat.", a explicat CEO-ul Canopy, Eugen Predescu.

 

În ultimii ani, bugetele de Google Ads și Facebook Ads gestionate de Canopy au crescut de la peste 5 milioane de euro la aproape 8 milioane de euro, iar previziunile pentru următorii ani propulsează creația video drept un canal de referință în campaniile eficiente de advertising. Canopy a avut deja ocazia de a valida popularitatea animațiilor video prin rezultatele peste așteptări generate prin cele câteva zeci de proiecte video derulate atât pentru clienții actuali, cât și pentru propriile campanii de marketing.

"La Canopy am văzut deja beneficiile concrete aduse de animațiile video. Credem în potențialul lor, întotdeauna am urmărit să ne dezvoltăm punand accent pe nevoile clienților, așa că ele reprezintă doar prima etapă din planurile noastre pentru acest an.", a completat Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

 

Divizia de producție grafică a Canopy va fi condusă din rolul de Creative Director de Serge Zănoagă, fondatorul Umbrela.

"La Umbrela avem un nucleu creativ de oameni talentați care au inovat constant pentru a aduce rezultate cât mai bune prin proiectele noastre. Experiența antreprenorială și în marketing a Canopy completează ceea ce facem deja și valorifică mai bine ideile noastre creative. Împreună vom fi o forță atât în România, cât și în Republica Moldova.", a adăugat Serge Zănoagă.

 

Canopy se află la a doua tranzacție majoră, după ce în 2018 a preluat Edge de la 2Performant, devenind prima agenție de performance marketing care a integrat o companie similară. Agenția a marcat în fiecare an o creștere a business-ului de cel puțin 70%, în 2019 atingând o cifră de afaceri de un million de euro.

În cei patru ani de existență pe piață, Canopy a devenit Google Premier Partner, iar în 2017 s-a numărat printre cele trei „Agencies of Tomorrow”, selectate de Google România. În paralel, agenția și-a consolidat business-ul la nivel regional prin extinderea cu un nou birou la Cluj, după cele din București și Iași.

Canopy lucrează pentru branduri de top cu aceeași pasiune ca și pentru companiile mici și ambițioase și și-a consolidate expertiza în variate industrii și nișe de piață. Sephora, Yves Rocher, Provident, Chicco, PIATRAONLINE, Teilor, Aggranda, Badabum și Editura Nemira sunt doar o parte dintre companiile care au încredere în echipa agenției.

În prezent, Canopy aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Bing, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, crearea de spoturi publicitare tip animații și implementarea strategiilor de promovare ale acestora, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related