[Reguli de pitch] Mircea Gheorghe (Carat): Un pitch seamana de multe ori cu o faza de film in slow motion

[Reguli de pitch] Mircea Gheorghe (Carat): Un pitch seamana de multe ori cu o faza de film in slow motion

Intr-un timp scurt, care pare sa se dilate, trebuie sa intelegi piata si problemele unui client pe a carui categorie poate nu ai mai lucrat vreodata, explică Mircea Gheorghe, New Business Lead Carat. Altfel, pitchurile de media, spre deosebire de cele de creatie, se bazează pe cifre. Dar asta nu inseamna ca ele sunt ferite de subiectivism, chimie sau desfasurari tip “show off”. Mircea vorbeste despre schimbarile care au avut loc in ultima perioada in organizarea pitchurilor de media, partile bune si problemele recurente la astfel de licitatii. 

 

Spre deosebire de cele de creatie, aceste pitchuri au in prim plan cifrele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related