Parenting PR, o agenție de PR full-service pentru clienții care au ca target părinții

Parenting PR, o agenție de PR full-service pentru clienții care au ca target părinții

Parenting PR este o agenție de PR full-service pentru clienții care au ca target părinții și este specializată în comunicarea cu bloggeri, majoritatea dintre ei, părinți și media. În funcție de obiective, clienților li se propun concepte personalizate care spun povești despre brand, stârnesc emoții și generează schimbări de mentalitate și conștientizări în rândul părinților.

Pentru fiecare client se formează câte o echipă diferită, alcătuită din oameni cu expertiză pe obiectivele clientului și pe conceptele propuse de agenție. Echipa este formată din specialiști în comunicare, jurnaliști, bloggeri, creatori de conținut, organizatori de evenimente, specialiști în strategie de Social Media, strategi pentru gestionarea crizelor de imagine, creatori de comunități, traineri acreditați și graficieni.

Un avantaj pentru cei care lucrează cu Parenting PR este că toată echipa este formată ca nivel profesional din seniori pentru că agenția pune accent pe experiență și maturitate decizională. Un lucru esențial pe care îl au în comun cei din echipa Parenting PR este faptul că sunt părinți și înțeleg nevoile și poziționarea brandurilor care au ca target final familia.

Creștem brand-uri, bloguri, site-uri

"Ne diferențiem prin faptul că știm că un om nu poate fi bun și pe social media, și pe relațiile cu presa, și pe content marketing, așa că mizăm pe skill-urile unice ale fiecărui colaborator, astfel încât fiecare proiect să își atingă obiectivele unice. Pentru nișa de parenting avem doar colaboratori părinți, pentru că aceștia înțeleg piața și nevoile fiecărui client.

În echipa noastră nu avem colaboratori entry- level, în acest moment lucrăm doar cu colaboratori seniori, care au experiență și expertiză și pot garanta calitatea dorită de clienți, pentru că nișa de parenting este o nișa extrem de competitivă". Lavinia Pavel (Strategic Manager, Parenting PR).

 

Parenting PR, o agenție formată pe valori: educație, sănătate, implicare, comunități

Agenția dezvoltă campanii creative integrate pentru branduri care oferă produse și servicii dedicate familiei, dar și campanii punctuale. Al doilea avantaj pentru Parenting PR este creativitatea și prin fiecare campanie propusă, agenția are ca obiectiv, împreună cu clienții, să facă educație și să aducă valoare la nivel macro în România. Brandurile care împărtășesc aceleași valori cu echipa, și anume, educația, sănătatea, implicarea și puterea comunităților, sunt primite cu brațele deschise.

Parenting PR lucrează cu clienți care știu ce vor, dar și cu cei care au nevoie de îndrumare pentru clarificarea obiectivelor. Clienții pot să fie companii sau freelanceri, agenția având și un departament de consiliere pentru antreprenori, start-up-uri și blogging.

 

Construim comunități pe care în ani le vom uni pentru că noi credem în #PutereaLuiÎmpreună

"Un al treilea avantaj este că suntem singura agenție care oferă ca servicii, creare de comunități online și offline, precum și community management personalizat, în funcție de nevoile clientului și de obiectivele lui, și aici nu mă refer doar să răspundem la comentariile și la mesajele de pe Facebook. Ne-am ales ca misiune să unim România și pentru asta construim comunități pe care în ani, le vom uni pentru că noi credem în #PutereaLuiÎmpreună". Ana Nicolescu (co-fondator, Parenting PR).

 

Parenting PR a construit și a educat prima comunitate de bloggeri părinți din România

Parenting PR este prima agenție care a dat voce nișei de bloggeri părinți pentru că din 2012 a început să formeze comunitatea Digital Parents Talks, să îi adune pe bloggerii cu copii din toată țara și să se întâlnească lunar, timp de doi ani, în cadrul școlii de blogging, dar și separat, în proiecte punctuale pentru clienți.

Astfel, bloggerii de parenting au devenit influenceri și au început să tragă semnale de alarmă, să deschidă inimi și uși și să schimbe în bine lucrurile care nu merg în România.

 

Parenting PR oferă consultanță în blogging, antreprenoriat și start-up

Pe lângă campanii de PR, BTL , evenimente cu bloggeri-părinți, evenimente media și strategii de social media, agenția Parenting PR oferă consultanță în blogging cu ajutorul unei echipe speciale formată și din jurnaliști, creatori de conținut și autori de carte.

O zonă foarte îndrăgită de echipă și de clienți este cea de consultanță în antreprenoriat și start-up-uri, unde oamenii din agenție îmbină experiența cu informațiile aflate în training-uri acreditate și la cursuri, la care participă constant pentru că au înțeles că acest domeniu este într-o continuă schimbare și expansiune.

 

Proiectele și brandurile care sunt în portofoliul Parenting PR

Proiectele Parenting PR împachetează pentru public mai mult decât noutăți în materie de produse și servicii, și anume emoția cu care brand-ul dorește să-și însoțească respectivul produs sau serviciu, pentru că autenticitatea este o componentă foarte importantă a celor mai eficiente strategii de promovare. Iar pe antreprenorii aflați la început de drum agenția i-a ajutat să găsească emoția potrivită activității prin care vor să se facă cunoscuți publicului de părinți, fie că vând scriitură, produse sau servicii.

Mamele au fost încurajate de Philips Avent să vorbească despre primele 1000 de zile din viața lor ca părinte, iar cu maratonul Secom, agenția, alături de client, a promovat o atitudine responsabilă față de propriul corp, cu accent pe prevenție.

 

Parenting PR a fost alături și de Cartoon Network și Asociația Telefonul Copilului în campania anti-bullying, a aniversat 10 000 de bebeluși alături de MedLife și a susținut dezvoltarea emoțională a celor mici prin programul Learn with Music.

Agenția a adus în fața publicului larg munca mamelor defavorizate de la afacerea socială Mama Pan și s-a implicat în scrierea cărții Gloria și unicornul magic, un proiect umanitar menit să ajute Asociația Unu și Unu, care luptă pentru drepturile prematurilor.

 

Pentru că una dintre valorile de bază ale agenției este să crească nivelul educațional din România, Parenting PR a susținut o parte din conferințele consultantului educațional Oana Moraru. Agenția i-a implicat pe bloggerii părinți să spună povești cu tihnă în campania Napolact și a susține alimentația sănătoasă alături de Go Veggie, Food Revolution și Eurodiet.

Cel mai amplu proiect a fost derulat pe o perioadă de doi ani și a constat în construirea unei comunități regionale pentru Centrul Comercial Drumul Taberelor, analiză de nevoi și strategie pentru Cartier Hub, un hub comunitar și educațional în cadrul Centrului.

Din martie 2019 a intrat în portofoliu și SMYK All For Kids, alături de care agenția construiește evenimente și campanii de brand awareness, lansări de magazine și strategie de social media.

Au mai avut încredere în Parenting PR: Orange, Disney Junior, CPE, Sana Gout, Skin Novels, Sloop, BCR, Solaris, Turner- Boomerang și Cartoon Network, Animax, No Gravity, MiniArtShow by Ioana Ginghină, Kinderpedia, Gabi Urdă, Lidl, Mega Image, Școala Micile Vedete, Centrele Comerciale Auchan, Bioderma, Mustela și Artesana,

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related