[Buticuri Creative] Claudiu Jojatu: Modelul clasic de agentie nu ni se potriveste. Piata de digital advertising se indreapta catre un model fluid de agentie

[Buticuri Creative] Claudiu Jojatu: Modelul clasic de agentie nu ni se potriveste. Piata de digital advertising se indreapta catre un model fluid de agentie

Povestea Milk & Cookies isi are inceputurile in Thailanda. Doar ca e ceva mai putin exotica decat cum suna pana acum. Acolo a ales Claudiu Jojatu, Digital Branding Strategist, sa isi petreaca prima vacanta mai lunga de 3-4 zile dupa ani buni de munca, in incercarea de a scapa de un burnout care il pandea la fiecare colt si de a intelege cum si-ar dori sa arate viitorul sau in industrie.

Atunci a aparut ideea de Fluid Agency, care, doi ani mai tarziu, inseamna un ecosistem de freelanceri si studiouri alaturi de care lucreaza in permanenta echipa ”oficiala” Milk & Cookies. Au fost doi ani plini de provocari, dar, dupa socotelile lui Claudiu, ies pe plus atat la energie si entuziasm, cat si la financiar si numarul de clienti misto. Pe langa campaniile al caror succes este de necontestat din cifre, proiectul lor secundar e viatadefreelancer.ro, un proiect pro-bono de incurajare a freelancerilor sa iasa din mentalitatea de angajati pentru mai multe firme, sub care au dezvoltat si podcastul cu acelasi nume. Crearea de continut le mananca mai bine de 100 de ore pe luna, dar cand rezultatul e spiritul unei comunitati deschise la a lucra impreuna pentru rezultate cu entuziasm si eficienta maxime, orele nu mai par atat de multe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Related