[O, ce veste creativă] Adina Stănescu și Laura Belc: Să faci o campanie bună de Crăciun e la fel de greu cum e să câștigi un Leu la Cannes

[O, ce veste creativă] Adina Stănescu și Laura Belc: Să faci o campanie bună de Crăciun e la fel de greu cum e să câștigi un Leu la Cannes

Concurența e mare. Plictiseala, la fel. Dar ambele pot fi combătute cu povești, perspective diferite și puțin ajutor de la clienții deschiși la idei noi. Adina Stănescu și Laura Belc, Group Creative Directors la MRM//McCann, au sărbătorit Crăciunul mai devreme anul ăsta cu o campanie cu care se mândresc. Nu se sperie de haosul reducerilor, ci profită de ADN-ul diferit al fiecărui brand și de mediul digital pentru a inova. 

Cum e să lucrezi vara la brief-uri de Crăciun, ce deschide buzunarul oamenilor și care e adevărata magie a sărbătorilor, aflați mai jos. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune

Dictionar



Branded


Related