Noua campanie de servicii Altex lansată împreună cu agenția FRACTAL Communications

Noua campanie de servicii Altex lansată împreună cu agenția FRACTAL Communications

Agenția FRACTAL Communications, parte din Geometry București lansează în această lună campania de servicii pe care Altex România o va derula pe TV, radio și online.

Campania are în centru o serie de beneficii diferențiatoare în retail: retur oriunde, rezervă online, 2 x diferența și buy back telefoane. Cele 4 execuții TV și radio a câte 30’’ fiecare comunică un mesaj cât se poate de clar: experiența de cumpărături în online și offline este simplificată și adaptată stilului de viață alert al consumatorului.

Spoturile dramatizează creativ și cu umor serviciile dedicate nevoilor consumatorului și vor fi on air în două etape. Primele două spoturi Retur Oriunde și 2x diferența vor rula în luna ianuarie, urmând ca restul să apară în perioada martie-aprilie.

Filmările s-au desfășurat pe parcursul a două zile în București în patru spații diferite și  surprind cât mai veridic ipostaze din viața de zi cu zi a mai multor tipologii de consumatori.             

La Altex punem mereu clientul pe primul loc, încercând să-i facem experienţa cu noi cât mai plăcută. Noua platformă de comunicare Altex ne ajută să aratam clientilor motivele pentru care să ne aleagă: pentru că ne pasă, pentru că suntem de încredere, responsabili față de ei şi pentru că suntem inovatori în relația cu ei. Ne dorim să oferim clienţilor nu numai echipamente care sporesc confortul vieţii, dar și servicii de calitate, precum “Retur oriunde online sau în rețeaua de magazine Altex”, “Rezervă online, ridică în magazin”, “de 2x diferenţa la toate produsele”, finanțare instant, livrare până la uşa clientului, asistenţă care să-l ghideze în tehnologie şi, desigur, o experienţă completă, online şi în magazine” a declarat Carmen Capitanescu (Marketing Manager Altex România).

 

Altex are un stil clasic, dar și ownable de comunicare. Relevant pentru un target care încă preferă să meargă în magazin să vadă, să atingă produsele înainte de a le cumpăra offline și online. Umorul stă și la baza campaniei de servicii, în care explicăm simplu și amuzant 4 dintre avantajele de a cumpăra de la Altex prin 4 sketch-uri, fiecare pornind de la o realitate românească insightful” a declarat Alex Petrescu (Creative Director FRACTAL Communications).

 

FRACTAL Communications adaugă în portofoliul său de clienți și Altex câștigat în urma unui pitch organizat anul trecut. Agenția oferă servicii în zona de dezvoltare strategie și creație ATL.

Mindful buzz este filosofia agenției FRACTAL Communications și ceea ce a contribuit la câștigarea anului trecut a doi clienti importanti din zona retailului: Altex și PlayStation. Pe scurt, mindful buzz e o perspectivă distinctă de a privi brandurile. Acestea sunt abordate ca fiind ecosisteme de comunicare, iar conversațiile și experiențele de impact sunt modul autentic prin care se ajunge la oameni.

Clienții pentru care FRACTAL Communications creează mindful buzz și oferă servicii de crisis management, social & mobile content, integrated communications, digital & media management, community management, sustainability strategy, creative & design, brand strategy sunt: Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Stanley Bet, Chateau Vartely, PlayStation.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related