[Trenduri 2020] Elena Știubei: Am obosit să ascultăm „vocea corporației”

[Trenduri 2020] Elena Știubei: Am obosit să ascultăm „vocea corporației”

După multe bilanțuri și prognoze, ne îndreptăm către ceea ce-i face pe unii să meargă cu proofreading-uri peste strategii de marketing, să scoată idei pe metru pătrat, să-și modeleze tonul comunicării, să organizeze evenimente, să invite speakeri sau să vorbească chiar ei despre ele. Despre trenduri. Nu insistăm noi, îi lăsăm pe cei mai pricepuți să povestească ce a fost „la modă” în 2019 și ce încearcă să răzbată în 2020, în seria ce urmează.

Dăm startul cu Elena Știubei. Ea este, de aproape 9 ani, inhouse copywriter la o companie de telecomunicații din Republica Moldova. În paralel, colaborează pe diverse proiecte cu agenții din Moldova și România. Până acum, are la activ mii de texte scrise: de la articole de blog, până la voiceoveruri, storyline-uri, printuri, advertoriale, landing page-uri și SMS-uri promoționale. Ce a însemnat 2019 în marketingul și, implicit, copywritingul din R. Moldova pentru Elena, aflăm mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related