[Trenduri 2020] Ciprian Susanu: Adopția unui trend înseamnă apartenența la un grup. Reprezintă modul în care oamenii interacționează și se acceptă

[Trenduri 2020] Ciprian Susanu: Adopția unui trend înseamnă apartenența la un grup. Reprezintă modul în care oamenii interacționează și se acceptă

Adopția unui trend înseamnă apartenența la un grup, crede Ciprian Susanu, Owner & General Manager, DareDigital, și implică nevoia psihologică de acceptare. Validarea unui trend e sinonimă cu integrarea lui în pop-culture, prin mediile digitale, iar uneori catalizatorul este FOMO.

Printre trendurile anului, Ciprian numără social media wellness, dark social, private networks și augmented reality, dar consideră 2020 un upgrade în calitatea conținutului de orice tip.

"Totodată estimez o creștere a ponderii alocării bugetelor de marketing în YouTube, automatizarea la un nivel mai amplu a campaniilor în Google Ads și dezvoltarea Instagram ca un canal de ecommerce."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital este agentia de comunicare digitala integrata cu un model de business inovator: nu avem angajati, ci un ecosistem de parteneri specializati in strategie de comunicare, creatie, design, tehnologie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related