[Trenduri 2020] Alexandra Caciur: Solutia este la intersectia dintre analiza consumatorului si trendurile din piata

[Trenduri 2020] Alexandra Caciur: Solutia este la intersectia dintre analiza consumatorului si trendurile din piata

E bine sa stii ce trenduri poti urma si ce trenduri poti evita. Iar pentru asta nu trebuie sa tii minte 1000 de trenduri, pe care probabil le-ai primit ca newsletter in Inbox, in prima zi a anului. Nu. E bine sa ai o structura, un backbone crede Alexandra Caciur, Digital Experience Director, Publicis.

Pentru ea este important sa gandeasca in afara mindsetului de PowerPoint si sa descopere in mod real consumatorul, prin cum interactioneaza cu brandurile, daca sunt branduri pe care le prefera, dar le si cumpara, ce comenteaza in social media, ce vorbeste cu prietenii in canalele publice si ce discuta in canalele mai personale.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related