[Trenduri 2020] Roxana Ionescu: Vremea micro și mid influencerilor care sunt doar influenceri se apropie de sfârșit

[Trenduri 2020] Roxana Ionescu: Vremea micro și mid influencerilor care sunt doar influenceri se apropie de sfârșit

2020 este anul în care vom simți tot mai mult impactul big data, al inteligenței artificiale, al comunicării transparente de brand și al soluțiilor la problemele de mediu, crede Roxana Ionescu, Digital Director, Golin. Pe de altă parte, cele peste 150 de podcasturi locale pot face din anul 2020, anul podcasturilor. Dar cel mai mult în acest an, Roxana mizează pe TikTok:

”Aplicația vine cu soluții noi de divertisment față de platformele existente, e deja folosită masiv de influenceri și capătă utilizatori în ritm accelerat, nu doar în rândul Generațiilor Alpha și Z, ci chiar și în rândul Millenials și a Generației X.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related