[Trenduri 2020] Raluca Ene: Responsabilitatea socială este genul acela de trend în continuă reinventare

[Trenduri 2020] Raluca Ene: Responsabilitatea socială este genul acela de trend în continuă reinventare

Cum se nasc trendurile și unde ne duc ele anul acesta? Oamenii nasc trendurile, ne aduce aminte Raluca Ene, Managing Director, Chapter 4 România. În toată fuga asta de a le urma și agitația continuă de a nu le scăpa din ochi, uităm asta. Că trendurile țin de oameni înainte de toate. În 2020, spune Raluca, va continua o tendință începută mai de mult și care tot crește și evoluează: nevoia de a fi mai buni, de a fi mai responsabili. 

Oamenii au la dispoziție atâtea canale de informare încât nu-i mai putem păcăli. Vor ști dacă brandul nostru este ”pe bune” sau nu, de aceea responsabilitatea socială va trebui să înceapă încă din faza de inginerie a produsului sau serviciului și să continue pe toată durata de viață a acestuia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Chapter 4

Construim incredere. Croim strategii de comunicare dupa chipul si asemanarea clientilor nostri si le implementam cu succes pentru ca facem echipa buna cu ei. Suntem pasionati si optimisti, ne place sa facem totul ca... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related