Raluca Ene (Chapter 4): In Romania, munca specialistului de PR este subestimata din punct de vedere financiar

Raluca Ene (Chapter 4): In Romania, munca specialistului de PR este subestimata din punct de vedere financiar

Pe o straduta mica mica din Bucuresti, cu doar cateva cladiri, dintre care o biserica si o scoala, Raluca Ene (Managing Partner, Chapter 4) m-a primit intr-o dimineata in biroul ei ca sa povestim despre agentia de PR pe care o conduce. Cu o experienta de 11 ani in comunicare, Raluca mi-a povestit despre relatia dintre Chapter 4 si GMP PR, despre conturile agentiei, oportunitatile pietei, dar si cele mai mari probleme ale acesteia.

IQads: Care e povestea Chapter 4?
Raluca Ene: Povestea Chapter 4, cu toate actele in regula, a inceput in ianuarie 2012, insa istoria este mult mai veche: Ioana Manoiu (n.r. – Managing Partner, GMP PR) a lucrat multi ani impreuna cu Severin Heinisch, cel care este patronul Chapter 4 Viena. Severin a inceput reteaua in 2010, cu 4 birouri, in Ungaria, Bulgaria, Serbia si Viena. In 2011 erau in plina extindere si isi doreau foarte mult sa intre si pe piata din Romania. Initial, discutia a fost sa gaseasca o solutie prin care GMP PR sa preia Chapter 4 sau sa devina parteneri, insa Ioana Manoiu i-a propus o alta intelegere: sa deschida un birou Chapter 4 aici. Acest birou urma sa reprezinte, pentru grupul GMP, un brat international, care sa preia businessul Chapter 4 si al Burson-Marsteller  in Romania, dar care sa functioneze si ca agentie de PR locala, avand servicii complementare cu GMP PR. Chapter 4 Romania ii are ca actionari pe Ioana Manoiu, Felix Tataru si Chapter 4 Viena.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Chapter 4 Communications Romania

Construim incredere. Crestem reputatii. Exploram potential de business. Croim strategii de comunicare pe masura obiectivelor de performanta ale clientilor nostri si le implementam cu succes pentru ca facem echipa... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related