[Trenduri 2020] Cătălin Florea: Mă bucur că s-a dezvoltat o gândire critică față de publicitate, acum să o extindem asupra conținutului de orice tip

[Trenduri 2020] Cătălin Florea: Mă bucur că s-a dezvoltat o gândire critică față de publicitate, acum să o extindem asupra conținutului de orice tip

Anul 2020 va fi al verificării surselor și al educării pentru citirea critică a conținutului. Asta ne spune Cătălin Florea, Strategic Communication Integrator, Initiative. În aceeași măsură, va continua fragmentarea consumului de media și creșterea video on demand.

Cătălin consideră că viteza de propagare a fake-news este mai mare ca oricând și o mare parte a populației este nepregatită pentru această situație, ceea ce face ca o responsabilizare a creatorilor de conținut să fie binevenită.

”Ce mi-ar plăcea să dispară: exprimarea neglijentă, incorectă și bombastică, sclipiciul ieftin care a devenit caracteristic discursului public nu atât în publicitate (unde este endemic) cât într-o zonă a jurnalismului și în show-biz.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related