A fost odata un NU

A fost odata un NU

Daca n-ai fost prin barurile hipsterache cu burgerul la 40 RON n-ai facut nimic. Si nici nu aveai cum sa afli de ceaiul asta Pure Leaf, sunt sanse mari sa-l iei de acolo la pret de pret. A, si pana nu ne lasam sedusi total de ambalajul si textele eco / handmade friendly, sa nu uitam ca e produs tot de Pepsi, ca idee.

Dar pana ajunge mass-market pe nisa sus vorbita, hai sa vedem cum arata campania din afara, in incercarea de a disocia cognitiv farmecul povestii de producator. Personajul central al povestilor reinterpretate de Pure Leaf e un mare “Nu”. Un “Nu” rostit din inima si cand trebuie poate face orice poveste mai frumoasa, zice fabricatorul de ceai de la 1904. So, fii pregatit de un Rapunzel si Hansel si Gretel in cheie negativista, usor funny, povestite de actrita americana Amy Poehler si cu o productie asigurata de Golin.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related