[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout

[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout

Consumatorii au început să conștientizeze miza oferirii datelor personale către branduri și așteaptă în schimb produse și experiențe digitale personalizate, subliniază Andreea Dinescu, Managing Director Profero. În același timp, ea vorbește despre căutările vizuale în contextul achiziției produselor și serviciilor care pot fi probate în mediul digital, reinventarea zonei de audio prin integrarea de voice assistants în produse (Alexa) și noul tip de shopping automatizat, atât în online, cât și în offline (Amazon Go).

Perspectiva ei asupra trendurilor constă în matchingul dintre o nevoie a consumatorului și o soluție universal valabilă. Astfel, toate trendurile devin valide și:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related