Tempo Advertising: Best of 2019

Tempo Advertising: Best of 2019

Punem pauză pe toate briefurile noi, pe toate strategiile anuale în lucru, și ne uităm la cele mai bune proiecte din 2019, cele care merită să sară din rapoartele interne direct în online.

Oamenii din Tempo Advertising au două conturi noi în portofoliu: Farmacia Richter și Cinemax. Ne vor ține la curent cu detalii despre super campania de imagine pe care Farmacia Richter o va lansa în curând. În orice caz, din toate astea am tras concluzia că în 2019 cei de la Tempo și-au așternut astfel încât în 2020 să nu se plictisească.

Creativii de la Tempo ne spun mai jos care au fost proiectele lor preferate din 2019. Dacă l-au ales pe cel care a depășit orice KPI promis, cel pe care s-a lucrat cursiv și cu puține rânduri de feedback sau cel pe care s-a potrivit ca o mănușă ideea aia super pe care vor să o facă din facultate, asta doar ei știu.

Electric Castle alimentat de OMV

Hai să fim serioși, oricât de bine organizat ai fi când te pregătești de festival, nu ai cum să te gândești chiar la toate. În plus, adu-ți aminte de cât de puțin e nevoie pentru a-ți strica mood-ul de distracție.
Împreună cu OMV Petrom Marketing, am fost alături de cei cărora nu li s-au aliniat chiat toate astrele de Electric Castle, asigurându-le gratuit: tractare, schimbare roți, reglarea presiunii în anvelope și transportul bagajelor până în zona de camping. Pentru restul am pregătit sute de premii și super selfie-uri.

 

Faringosept

Faringosept este un produs cu tradiție și istorie îndelungată, tocmai de aceea am încercat o abordare nouă, care să revigoreze și să dea un suflu nou brandului. Campania este ușor atipică pentru această categorie, cu focus pe comunicarea emoțională mai degrabă decât pe beneficiile produsului.
Ne-am dorit să evităm tone of voice-ul didactic și să îl facem pe consumator să se identifice cu personajele și situațiile. Ce ne-a ieșit este un spot emoțional și fresh, ce rezonează cu privitorul. Imaginează-ți cum ar fi ca pe lângă emoțiile pe care le ai în diferite situații, să ai și o durere în gât și să nu poți vorbi.

 

Furazolidon

Poti să eviți unele situații mai puțin fericite cu ajutorului unui Furazolidon, iar consumatorii știu asta. Am ales totuși să tratăm subiectul cu umor, plasând într-un plan secund problema. Pe cât de serios este acest subiect, pe atât de amuzante sunt execuțiile.
De această dată, este un caz fericit, când facem haz de necaz, prezentând situațiile stânjenitoare într-un mod hazliu și cu joc de cuvinte: „Nu sta ca Don pe tron! Ai un aliat! Furazolidon!”

 

EY Entrepreneur Of The Year

Printre numeroasele evenimente organizate împreună cu EY România, cel mai așteptat este, cu siguranță, Gala EY Entrepreneur Of The Year, în cadrul căruia este anunțat câștigătorul la nivel național, antreprenorul care participă mai departe la EY World Entrepreneur Of The Year, în cadrul competiției de la Monte Carlo, unde concurează cu alți câștigători din peste 60 de țări. A fost seara celor peste 49 de candidați care au intrat în competiție, a ideilor și a proiectelor cărora ei se dedică.

 

Raiffeisen Bank România- banca oficială Neversea 2019

Oamenii care merg la festivaluri sunt cei care văd în fiecare an zeci de activări, deci sunt foarte selectivi și așteptările lor cresc de la o ediție la alta. De aceea ne-am dorit ca tot ce facem să fie relevant pentru ei, experiențe unice, demne de orice poveste spusă acasă, după festival.

 

Mercedes 60 MINUTES WITH X la AfterHills

Cred că este deja înțeleasă și deloc de judecat preferința față de festivaluri, așa că nu o să fie o surpriză faptul că Tempo a urcat Mercedes-Benz pe main stage-ul AfterHills. #60minuteswithX cu L.B.ONE și CMC$, care au dus întreaga mulțime într-o altă lume.

 

Jazz la Castelul Bran

Am avut pe masă bogăția istorică și culturală a locului, dublată de instrumente live pe ritmuri de jazz și de atmosfera specială a evenimentului. Key visualul realizat de noi le-a cuprins pe toate, într-o formă clasică, dar mai ales elegantă.

 

Carlsberg 0.0

Anul trecut am continuat comunicarea integrată pe brandul Carlsberg, în cinstea tuturor iubitorilor de bere cu sau fără alcool, din România. Unul dintre evenimentele dragi nouă a fost lansarea berii Carlsberg 0.0 din octombrie. Ne-am dat întâlnire la Joseph by Joseph Haddad, într-un cadru relaxat, am testat noua bere lângă preparate de top pregătite chiar de Chef Hadad, apoi ne-am urcat toți, liniștiți la volan.

 

Holsten – Frăția Berii

Campaniile integrate continuă și cu clientul nostru, Holsten. Anul trecut am dezvoltat împreună comunicarea legată de colaborarea cu Gheorghe Hagi, cu noi promoții pe platforma “Holsten – Frăția Berii”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related