Jerry’s Pizza românizează din nou pizza. După succesul pizzei cu sarmale, introduce Pița cu Mici

Jerry’s Pizza românizează din nou pizza. După succesul pizzei cu sarmale, introduce Pița cu Mici

Jerry’s Pizza, unul dintre cei mai mari jucători din segmentul food delivery și take-away din România, vorbește pe limba și gusturile românilor cu o pizza specială de 1 mai: Pița cu mici (pizza de bază, minimici, cartofi wedges, ardei copți). Produsul e menit să răsfețe atât iubitorii de pizza, cât și pe cei care preferă preparatele tradiționale, în această perioadă în care gândul românilor zboară inevitabil la grătarele de altădată.

Jerry’s Pizza și-a obișnuit deja consumatorii cu produse în combinații inedite, așa că noul sortiment de pizza nu e o surpriză pentru fanii brandului. Pe lângă acesta, în ofertă a mai fost introdus și meniul cu mici (minimici, cartofi wedges, salată coleslaw și muștar).

„Acum ceva timp, după succesul incredibil al primei pizze cu sarmale din lume, ne-am întrebat clienții cum cred ei că am putea să românizăm din nou pizza. Mulți dintre ei au zis că le-ar plăcea pizza cu mici. Până în acest moment, nu am găsit oportun să introducem acest sortiment. Dar, cum anul acesta sărbătorim un 1 Mai un pic diferit, credem că este momentul oportun de a fi alături de comunitatea noastră și de a le aduce mai aproape aromele locale de care știm că le e poftă. Și credem că va fi un succes pe piața locală. La fel ca la pizza cu sarmale, când pui două produse atât de iubite de români împreună, nu poate rezulta decât ceva foarte bun”, a declarat Jerry Dauteuil (General Manager Jerry’s Pizza).

 

Produsul este gândit ca o apariție specială odată cu startul sezonului de grătare, si va rămâne în meniu pe toata perioada verii.

„Lumea se mișcă în continuare, chiar și în pandemie. Iar asta nu face decât să ne stimuleze creativitatea. Suntem bucuroși să vedem că încă pot exista lansări de produse. Iar de 1 mai, distracția primește o schimbare de look și se mută de pe plajă pe balcon, dar nu dispare. De aceea vom comunica acest produs făcând mereu referire la creativitatea românilor și posibilitatea acestora de a se descurca și a face dintr-o situație nefavorabilă un motiv pentru inovație. De aici și denumirea pița, scrisă mai pe românește”, declară ontheroof.

 

Noul produs este disponibil de astăzi în toate locațiile Jerry’s Pizza din țară. Pița cu mici costă 22,75 lei în varianta de 25 cm, 36,75 lei în varianta de 30 cm și 48 lei în varianta de 40 cm.

Majoritatea ingredientelor folosite de Jerry’s Pizza provin de la furnizori locali, iar acest aspect nu se va schimba nici în perioada următoare, când producătorii români au nevoie de susținere mai mult ca niciodată.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related