[Noul context] Dorin Andrei: In perioada aceasta se pot pune bazele unor campanii mult mai creative in care consumatorul sa fie eroul principal

[Noul context] Dorin Andrei: In perioada aceasta se pot pune bazele unor campanii mult mai creative in care consumatorul sa fie eroul principal

Creativitatea imparte lumea in doua. Sunt cei care spun ca sursa inspiratiei sta in libertatea absoluta si, in partea cealalta, voci care sustin ca limitele pot stimula creativitatea. Dorin Andrei, Managing Partner Web Ventures, e de parere ca aceasta perioada ar putea sa duca la campanii mult mai creative, in ciuda obstacolelor. 

Cu spatiul de manevra mai mic (mai ales daca esti in #wfh), coordonare prin conference call-uri, presiunea pe bugete vs. outcome din ce in ce mai mare, trebuie sa fii mult mai creativ si mai organizat sa poti face campanii de real impact.

Dorin vorbeste in textul de mai jos despre reinventare si readaptare, procese noi de lucru si efectele noului context asupra industriei de marcom, dar si asupra obisnuintelor consumatorilor pe termen lung.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Related