[Start in creatie] Ioana Constantinescu: Nu te forța să pari iconic, lasă publicul să decidă asta

[Start in creatie] Ioana Constantinescu: Nu te forța să pari iconic, lasă publicul să decidă asta

A început să gândească ca un publicitar din perioada liceului, când a observat că festivalul tematic japonez la care lucra cu colegii, avea nevoie de un concept. Ioana Constantinescu a absolvit specializarea Publicitate la SNSPA și dupa un internship în care a convins că merită mai mult, s-a angajat ca art director la Headvertising. Printre campaniile preferate la care a contribuit, se numară cele pentru E.ON, ING sau Brico Depot.

"Nu prea gust reclamele ce duc abordările tinerești la extreme. Aici mă refer la situațiile în care se vede încercarea forțată de a introduce argou pe care nici grupul țintă nu îl înțelege."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related