[Start în creație] Adriana Burlac: Am observat că generația noastră este mai cu picioarele pe pământ

[Start în creație] Adriana Burlac: Am observat că generația noastră este mai cu picioarele pe pământ

Când a intrat pe ușa Universității de Stat din Moldova, Adriana Burlac, Co-Fondator la Asociația Profesioniștilor în Comunicare și PR Specialist la PARC Communications, nu știa la ce facultate vrea să-și continue studiile. A venit în gând cu trei odată, toate fiind departe una de alta, printre care se număra și Științe ale Comunicării. A avut medie bună și a prins un loc cu bursă, acolo unde se învață publicitate, relații publice și toate conexele industriei noastre creative, construindu-și cariera pe acest tărâm. 

Adriana e unul din copywriterii care nu analizează reacțiile și comentariile la textele sale. Nici la începuturi nu se ocupa cu săpatul impresiilor, nici acum nu o face. Nu-i plac CTA-urile, dar fără ele nu-și mai poate imagina textele comerciale. Nici scrisul la viteză nu e despre dânsa. Are nevoie de timp ca să găsească sertarul din creier care răspunde de inspirație. Nu și atunci când vin deadline-urile, pe care nu le poate încălca. Din principiu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related