Te asteptam online la cel mai important eveniment al creatorilor de continut vizual

Te asteptam online la cel mai important eveniment al creatorilor de continut vizual

Comunicarea vizuala este in prezent forma de exprimare preferata atat a utilizatorilor de social media, cat si a brandurilor active in marketing si comunicare care urmaresc tendintele momentului. Astazi, peste 80% din oamenii de marketing se bazeaza pe vizual in campaniile lor de social media si toate platformele sociale - de la cele mai vechi (Facebook, Instagram) pana la noua platforma care a suprins intreaga lume online (TikTok) - au facut un pariu pe termen lung cu continutul vizual, fapt pentru care eforturile, bugetele si atentia sunt indreptate spre a oferi experiente multimedia cat mai suprinzatoare.

Cand este nevoie sa fii zi de zi in pas cu trendurile pentru a ramane relevant ca brand sau creator de continut, pe 15 iulie Evensys organizeaza Visualfest 2020 - cel mai important eveniment al creatorilor de continut vizual din Romania, o adevarata sarbatoare a comunicarii vizuale care va aduce pe scena oameni care au schimbat regulile jocului, pentru a oferi momente de inspiratie, know-how valoros si informatii utile despre comunicarea vizuala eficienta.

Printre vorbitorii primei editii se numara Andra Gogan (Content Creator & Choreographer), Horia Sarghi (Entertainer, Zaiafet), Laura Savu (Global Community Manager, Tiktok), Sorin Sfetcu (Seed Manager, Google), Ioana Puiu (Content Creator), Marian Ionescu (Blogger & Vlogger, Mariciu.ro), Costin Cocioaba (Influencer Marketing Manager, 2Performant.com), Iulia Ionescu (Content Creator & TV Presenter), Mih Lovin (Partner, Creative VR), Ovidiu Muresanu (Content Creator & Founder, The Stories Of O.).

Participarea este gratuita, iar inscrierile se pot face pe online.

Visualfest 2020 este un eveniment organizat de Evensys in parteneriat cu Grupul Maresi si cu sprijinul Banca Transilvania, Gelato Madre, Oppo, Finn Crisp, Laptele Maresi si YO.

Visualfest 2020 este al treilea eveniment Evensys desfasurat 100% virtual care se va desfasura online pe durata unei conferinte de o zi clasice, cu sesiuni, cu pauze, cu vorbitori pe scena si cu formate noi de continut, insa fara audienta in sala. Evenimentul este organizat sub conceptul de Contactless Conferences, abordare ce tine cont de normele de distantare sociala si de siguranta a tuturor personalor implicate, de la staff la vorbitori si parteneri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related