[Netul salbatic] Adelina Pasat: Criza a ajutat la mutarea focusului din alte medii catre zona de social media

[Netul salbatic] Adelina Pasat: Criza a ajutat la mutarea focusului din alte medii catre zona de social media
Credit foto - Cristian Șuțu

Sunt mai multe motive pentru care lipsesc subiecte cu greutate din conversatia influencerilor, crede Adelina Pasat, Managing Director BUZZStore Microinfluencer Agency. Poate ca nu realizeaza ca i-ar ajuta sa devina mai autentici, sau poate, pur si simplu, le lipseste curajul. Cat despre branduri, asocierea cu o personalitate media implica multe riscuri, pe care un om de PR experimentat este dator sa le recunoasca:

”Este acel 0,01% care iti poate da peste cap un proiect, o agentie, un brand. Ca influencer, sa ne alegem mai bine clientii, sa cerem studii inainte de a endorsa un produs. Ca agentie sau client, sa ne alegem mai bine influencerii printr-un screening mai atent.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


BUZZStore

Cea mai puternica forta de vanzari: recomandarea unui prieten! Undeva printre toate postarile sponsorizate, ad-urile si reel-urile cu pisici, magia se intampla: consumatorii isi impartasesc in mod natural... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related