[A New Now] Mih Lovin: Situatia asta noua e ca mersul pe gheata. Unii avem abilitatea sa nu cadem, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol

[A New Now] Mih Lovin: Situatia asta noua e ca mersul pe gheata. Unii avem abilitatea sa nu cadem, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol

Toata umanitatea, indiferent de varsta, abilitati, geografie sau statut social, da anul asta un test care seamana cu mersul pe gheata, crede Mih Lovin, Creative Partner L2 si membru al juriului "A New Now" Design Challenge by George. Unii avem abilitatea sa nu cadem, explica el, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol, unii nici nu vor sa incerce, altii asteapta primavara sa se topeasca gheata. Si in testul acesta colectiv, masca este insemnul responsabilitatii.

Asteptam versiunile voastre asupra schimbarilor lui 2020. Pentru inspiratie, Mih Lovin explica in interviul de mai jos care sunt sensibilitatile si provocarile acestei competitii de design, ce asteptari are de la concurenti si ce criterii va lua in considerare. 

Imi doresc sa fiu pus in fata unor alegeri grele. Imi doresc sa vreau sa stiu cine sunt designerii care au facut executiile cele mai pline de stil.

Mereu la astfel de competitii imi doresc sa descopar talent, talent care poate sa ni se alature in agentie. Vad mereu concursurile de creatie ca pe o oportunitate pentru cei buni sa show of.

 

O noua perspectiva

Pana la final de 2021 nu vad cum am putea termina cu restrictiile. Nu e o cursa scurta asta, este un maraton. Orice om care are cunostinte cat de cat medicale si intelege cum functioneaza procesul de lansare, producere, distribuire de vaccin, intelege. 

Cred ca acea expresie populista tip “pana cand revenim la normal” este totodata si infantila. Nu exista revenitul la normal, exista doar continuatul pe o noua ruta, fara sa revenim la drumul initial de la care ne-am abatut. Este o reconfigurare de traseu, care ne pune pe un drum nou, intr-un scenariu in care am fi ajuns abia in 2025. Pandemia ne-a teleportat acolo vrand-nevrand si implicit pe unii fiind mai pregatiti, pe altii deloc.

 

Impresii & concluzii de pandemie

Situatia asta noua e ca mersul pe gheata: unii avem abilitatea sa nu cadem, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol, unii nici nu vor sa incerce, altii asteapta primavara sa se topeasca gheata. Este un challege test in care intra toata umanitatea, indiferent de varsta, abilitati, statut social. Cu cat accepti mai repede, cu atat devii mai experimentat cu noua situatie, in timp util. Waiting is not helping.

  

Ce te-a surprins in aceasta perioada, cu bune si cu rele

Sa incepem cu cele rele, sa se spele: prostia dusa la extrem care abia acum se vede pentru mai multi oameni, nepasarea, care e tot o forma de prostie dar mai pasiva, lipsa de viziune a oamenilor (care e o forma de ne-educare suficienta), neintelegerea contextului si capacitatea de “read the room” (care e o forma de neimplicare si netraire in momentul prezent). Toate in esenta sunt disfunctinalitati, evidente acum la scara globala. 

Sa continum cu cele bune, sa se adune: renutarea la ideea de birou, si lansarea conceptului de work from home. Pentru mine personal este ceea ce imi mai lipsea din procesul independentei mele personale de structura pe care am construit-o. Pentru toti cei smart, eficienti, profesionisti, este o sansa unica sa confirme ca sunt suficient de responsabili incat sa deliver results no matter the location they are into. Cred ca este urias de impactful acest nou concept de work, desigur doar pentru industriile care pot sustine un astfel de proces.

Am mai remarcat: fluctuatia stockurilor si democratizarea lor (o poveste de economie in real time), corelarea si totodata necorelarea cryto cu indicii bursieri si situatia economica. Pe scurt am fost atent la fenomenele legate de weath in perioada asta, sau la ceea ce eu as numi digital wealth distribution.

 

Provocarea A New Now" Design Challenge by George 

De a face un frumos purtabil, deci capacitatea de a contrage la esenta si de a ambala intr-un vizual eye candy, ceva relatable pentru cat mai multi dintre noi. Succesului unui design more or less respecta acelasi principiu de viralitate ale unui post in social media. Trebuie sa reuseasca sa starneasca reactii, sa vorbeasca cu publicul on it’s own, sa ii faci pe consumatori sa devina ambasadori. 

 

Cel mai important lucru de care sa tina seama concurentii

Sa fi inteles valorile George, sa fi stat pe @GeorgePeInsta si sa fi scroll-at pana la prima postare, sa fi parcurs materialele George, sa fi trait exprinta aplicatiei. George este cea mai design wise exprimare a unei solutii fintech. Prin translatie, masca este un wearable derivat din aplicatie. Practic vorbim despre o perpetua proiectare a acelorasi valori dar pe fonduri diferite.

De ce trebuie sa tina seama? De cromatica, stil, eye candyness.

 

Integrarea lui George in lucrari

In your face, literally ;)

George este deja un brand iconic, eye candy, colorat, viitoresc, tech.

Ofera deja un myriad de optiuni pentru un designer fie ca vorbim de logo, cromatica, typo, 3Dish vibes, layerying.

Scroll down pe @georgepeInsta pentru inspiratie, read the captions, check the stories, use the app.

 

Asteptari 

Imi doresc sa fiu pus in fata unor alegeri grele.

Imi doresc sa vreau sa stiu cine sunt designerii care au facut executiile cele mai pline de stil.

Mereu la astfel de competitii imi doresc sa descopar talent, talent care poate sa ni se alature in agentie.

Vad mereu concursurile de creatie ca pe o oportunitate pentru cei buni sa show of.

 

Ponturi & insights

Follow @GeorgePeInsta, foloseste aplicatia George. Gasesti forme, culori, texturi, typo. Devino George ca sa poti sa faci o proiectie George.

 

Criterii de care vei tine seama

Capacitatea de a fi eye candy si strikying, in stilul George.

Capacitatea de a emula spiritul George intr-o creatie proprie a fiecaruia.

Capacitatea de a fi un designer bun, nu este doar de a face ceva frumos, ci de a face ceva util, estetic, in stilul tau, dar respectand un guideline, in cazul de fata stilul George.

 

Cand ai purtat prima data masca

Dinainte sa fie obligatorie. Am anticipat. De fapt nici nu am anticipat, pur si simplu am fost mereu conectat cu tot ce se intampla international, deci pe cale de consecinta nimic nu m-a luat prin surprindere.

 Am schimbat multe masti pana acum, ajungang ca in prezent sa am in special masti personalizate.

Astept deci propunerile George ca sa imi maresc optiunile. 

 

Ce fel de masca porti

In borseta si in masina am mereu masca personalizata.

In ghiozdan am mereu masti reutilizabile pentru orice nou context care o cere, sau orice meeting in care cineva nu are. 

 

Cat de des o folosesti

De fiecare data cand e nevoie, deci mai tot timpul, aproape mereu ;) Cu siguranta o folosesc mai des decat trebuie, nu doar in spatii inchise.

 

Ce spune masca despre 2020  

Masca a fost mereu un simbol distopic, de viitor.

Coincidenta face ca viitorul sa se intample acum.

Deja suntem in 2025 ca trenduri, digitalizare, finnancial innequity, wealth collection from stocks, crypto adoption. Mai spune si ca traim vremuri interesante, ceea ce eu as numi un proces de “fast forward to future us”.

 

Cum ne va schimba aceasta pandemie

Va rearanja lucrurile pe masa de joc: alte ierarhii, alte valori, are topuri, o schimbare accelerata de trenduri. E un cataclism global cu o putere se schimbare mai mare decat un razboi, considerand digitalizarea. 

 

Cum arata pentru tine A New Now 

Daca ai norocul ca momentul asta sa te fi prins organizat operational si cumva stabil financiar, acest new now e doar oportunitatea de a lucra la tine in interior, la emotional, spiritual. E ca o pauza a ta cand lumea pare ca sta pe loc. Antreprenorii cred ca inteleg cel mai bine conceptul de “as lua o pauza, dar as vrea sa o ia toata lumea”

Ca sa fiu mai plastic de atat, daca te-a prins pe un trend ascendent, ascendentul va creste, chiar daca cresterea este una interioara, cuntificabila doar in liniste personala la interior. Daca in schimb te-a prins pe un trend descendent, acesta va fi accelerat, si cred ca nu mai ai luxul unei organizari emotionale, pentru ca lupta va fi pe a tine pasul cu galagia din exterior.

  

Cu ce speri sa ramana oamenii dupa pandemie

Va fi ca dupa un necaz pe care il intampini in viata. Ramai cu frica, recunoscator ca esti bine, atent sa nu mai gresesti, mai putin vocal, mai mult spiritual.

Pana cand totul se uita si incepe o noua bula de crestere.

Pana cand si acea bula va ajunge la un maxim si incepe scaderea.

Daca dai zoom out si vezi un timeline mai mare, identifici usor atat bula economica cat si corelarea ei cu mentalitatile oamenilor, menifestate in obiceiurile de consum.

It’s always ups and downs, a constant limbo. Ideea de baza e ca mereu sa intelgeti ritmul.

[Citește Brieful pentru a crea Masca anului și înscrie-te în competiție aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se definește Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care îi împărtășește preocupările la intersecția dintre artă, trenduri și tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related