Cea mai mare bogatie esti tu

Cea mai mare bogatie esti tu

Pe scurt, aceasta este abordarea ultimei campanii Garanti BBVA, lansata zilele trecute cu mesajul “Crede în tine. Cea mai mare bogăție ești tu”.

Oameni cu vise - și nu “clienți” - sunt personajele premeditate de CAP. “Fii ceea ce visezi să fii” este îndemnul adresat tuturor celor care cred că noile condiții impuse de societatea în care trăim nu sunt piedici în calea fericirii, ci surse de inspirație.

Un city-break imposibil de pus în practică nu este o tragedie în viața unui pasionat de a trăi conform cu propriile vise, ci poate fi ocazia de a investi poate într-un velier, o mai veche aspiratie personală, niciodată pusă în practică. Până acum.

Pe de altă parte, un hobby de weekend se poate transforma dintr-o sursă de relaxare pură și dezinteresată într-o afacere online, care să susțină atât bugetul personal, cât și alte vise, uitate și ele sub preșul și scuza lui “Nu am timp acum de asta”.

In campania Garanti BBVA este momentul lui “ACUM”, iar acest ACUM este finanțat printr-un credit personal cu dobândă specială.

De ce specială? Pentru că astăzi, în viziunea Garanti BBVA, “clienții” devin parteneri cu vise frumoase de îndeplinit. Iar astfel, Garanti BBVA se poziționează alături de cei care cred că viitorul este “deja” mai bun.

În cele două execuții video realizate de CAP se simte acest lucru. Și nu numai “dincolo” de cameră, ci și în spatele ei s-a simțit această energie proaspătă, pentru că spoturile au prins viata cu tanara regizoare Sarra Tsorakidis la timona, daca tot vorbim de veliere. In cele doua execuții se simte la propriu această energie constructivă, căci velierele își fac loc printre oameni pe străzi, în timp ce magazine virtuale magice apar ca prin farmec în gradini de oameni talentați, iar această magie a fost posibilă multumita echipei Studioset, Sarrei si dop-ului Radu Voinea, al carui obiectiv plimbă realitatea în lumi ficționale, după care ne întoarce intacti în prezent.

 

Alături de Garanti BBVA, visele devin ceea ce trebuie să fie: realități palpabile, sprijinite discret de creditul de nevoi personale, pentru a nu strica cu un mesaj strident magia viselor împlinite.

E #freshwork si e bucuria de a livra pentru oamenii care cred în ei. Pentru că acesti oameni sunt cea mai mare bogăție a societății, în astfel de momente speciale. Speciale in sens pozitiv, ca atunci când ești ceea ce visezi să fii.

 

echipa Garanti BBVA:
Alexandra Vasilescu - Marketing Coordinator
Miruna Pop - Marketing Manager
Alexandra Ghilt - Business Development Coordinator
Andreea Ilie - Business Development Manager

echipa CAP
Strategie si Creatie: Raluca Feher, Codin Caradimu, Attila Hun, Catalin Garbulet, Dorin Ilie
CS: Sanziana Serbanescu, Cristina Purcarea
Casa de productie: Studioset
Regizor: Sarra Tsorakidis
DOP: Radu Voinea
Producator: Sorin Baican
UPM: George Grama
Coordonator post productie: Sinziana Nicola
Editor: Tom Vaida
VFX: Calin Bogdacenco, Lu Pop, Alexandru Muntean
Color: Razvan Dimitriu
Sunet: Ina Bozdog

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related