Beans United semnează campania de marketing pentru CTRL+N, proiectul Bittnet Training de reconversie în educația digitală

Beans United semnează campania de marketing pentru CTRL+N, proiectul Bittnet Training de reconversie în educația digitală

Digitalizarea a devenit în ultimii ani un subiect tot mai discutat în întreaga lumea, suscitând chiar și interesul celor mai puțin familiarizați cu tehnologia: cu toții ne întrebăm cum va arăta viitorul, ce domenii sau joburi vor fi automatizate și cum ne vom adapta unei societăți în care internetul și aplicațiile au un cuvânt tot mai greu de spus.

Conștientizând faptul că în curând tot mai multe locuri de muncă se vor schimba radical, altele vor fi automatizate sau chiar vor dispărea, iar prezentul deficit de specialiști IT ar putea fi din ce în ce mai mare, Bittnet Training, liderul pe piața de traininguri IT din țara noastră, a decis să dea startul unui proiect național de reconversie profesională cu competențe IT.

Prin proiectul CTRL+N, Bittnet își propune să formeze 25.000 de oameni până la finalul anului 2025, dezvoltând educația digitală în România și oferind oricărei persoane șansa de a-și crea un nou drum în viață, indiferent de vârstă sau calificare. Numele nu a fost ales întâmplător, el reprezintă combinația de taste CTRL+N de la tastatura care îți deschide o nouă fereastră de lucru. Despre asta este vorba și în proiectul de reconversie profesională CTRL+N: îți oferă șansa la un nou început, sloganul acestuia fiind A New Better Future!

Pentru ca inițiativa să ajungă rapid la cât mai mulți români interesați de o carieră în IT, Bittnet a făcut din nou echipă cu agenția de inbound marketing Beans United, alături de care a lansat și proiectul DevOps Artisan. Campania CTRL+N semnată de Beans United este construită în 3 direcții, adresându-se celor ce doresc să se înscrie la cursuri, antreprenorilor care vor să ofere burse de învățare, dar și pasionaților de IT  - fie ei studenți, specialiști în domeniu, traineri sau cadre didactice - ce sunt interesați să devină traineri voluntari sau remunerați pentru cursurile predate.

Proiectul național de reconversie va fi lansat oficial pe 1 decembrie, cursanții urmând să înceapă programul de învățare și să aibă acces la materiale chiar din această dată.

 

CTRL+N oferă tuturor românilor șansa de a se dezvolta în domenii tehnice de viitor și de a căpăta noi abilități, indiferent de pregătirea prealabilă. Cursurile au fost alese plecând de la rolurile cele mai căutate din industria IT, de aceea programul include 28 trasee de învățare, în care cursantul este ghidat și primește constant îndrumare și feedback. Fiecare cursant va urma o dată sau de două ori pe săptămână un modul de învățare ce presupune parcurgerea unui conținut video de 4 ore / sesiune, în ritm propriu, întrebări de fixare a cunoștințelor și activități practice. Credem în CTRL+N și în faptul că vom reuși împreună să oferim României specialiștii IT de care duce lipsă și un viitor mai bun”, spune Denissa Iancu (Marketing Manager, Bittnet Education).

 

Bursele oferite de angajatori reprezintă o investiție în dezvoltarea propriei echipe sau în viitorul persoanelor care ar putea ajunge să profeseze în domeniul IT. Valoarea unei burse este de 899 RON și acoperă toate costurile unui program de studiu pentru un cursant. Antreprenorii au posibilitatea de a dărui astfel de burse angajaților existenți, dar le pot și dona către oamenii aflați în șomaj din cauza pandemiei COVID-19, către persoane care nu au competențe digitale sau către persoane care au un venit mai mic decât venitul mediu pe economie.

 

“Ne-a atras încă de la început caracterul educațional al acestui proiect, ideea unei investiții în viitorul românilor. Ne dorim cu toții o lume mai bună, dar pentru asta este necesar să ne și implicăm. Fie că ne înscriem la un curs sau oferim o șansă la învățare, cred că putem fi individual responsabili pentru o Românie modernă, cu mai puțini șomeri și mai multe posibilități. Echipa Beans United crede în importanța programului CTRL+N, iar asta se va vedea în fiecare aspect al campaniilor pe care le pregătim.”, spune Liana Cuța (Inbound Marketing Consultant, Beans United).

 

Noi le urăm mult succes și sperăm ca numărul cursanților și al burselor acordate să crească de la o lună la alta. Avem, de asemenea, încrederea că cei care vor alege să pună cunoștințele lor în slujba unei fapte bune, de a pregăti generații viitoare de IT-iști, vor fi tot mai mulți.

 

Echipa Beans United implicată în proiect:
Liana Cuța - Inbound Marketing Consultant
Horea Piper - Web Development & Design Team Lead
Alex Timus - Web Designer
Daniela Anehei - SEO Specialist
Adina Popescu - Content Marketing Specialist
Andreea Moisa - Managing Director

Echipa Bittnet implicată în proiectul CTRL+N:
Cristina Rațiu - Product Manager
Florentina Bob - Project Manager
Alexandru Duma - Marketing Specialist
Monica Panait - Marketing Specialist
Denissa Iancu - Marketing Manager
Dan Berteanu - CEO & VP of Education

 Dorești să oferi și tu o bursă pentru educație digitală? 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Beans United

Agentia Beans United a luat nastere din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu intrerupe oamenii din activitatea lor ci le ofera o experienta remarcabila in fiecare moment din... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related