DevOps Artisan by Bittnet și Beans United duc educația IT dincolo de granițe

DevOps Artisan by Bittnet și Beans United duc educația IT dincolo de granițe

Când IT-ul și marketingul își dau întâlnire la mijlocul drumului, rezultatul este cu siguranță interesant: începând cu acest an, proiectul DevOps Artisan by Bittnet ajunge mai ușor la persoanele interesate de o carieră în IT, datorită specialiștilor de la Beans United  și a platformei de marketing automation HubSpot. Proiectul este unul internațional, iar publicul țintă este format în principal din ingineri și developeri, dar și din entuziaști aflați în căutarea unei schimbări în carieră.

DevOps Artisan by Bittnet este un proiect de amploare, în care au fost dezvoltate peste 70 cursuri proprii DevOps, născut din dorința de a ajuta profesioniștii care lucrează sau își doresc să lucreze în DevOps să înțeleagă cât mai bine domeniul și să folosească în mod eficient instrumentele specifice DevOps. Trainingurile susținute de Bittnet au nu doar o componentă teoretică, ci și una practică, fiind bazate pe exemple ușor de înțeles și de aplicat în activitatea de zi cu zi. În plus, cei care urmează cursurile din proiectul DevOps Artisan pot da examen de certificare internațională în centrele de testare Pearson Vue începând cu ianuarie 2021.

 

“Noi ne-am propus prin acest proiect să ajutăm oamenii să învețe mai repede să folosească eficient instrumentele DevOps. Vrem ca ei să se concentreze mai degrabă pe partea de implementare, decât să caute documentație pe internet. Credem că poți învăța orice mai rapid, atâta timp cât te bazezi pe experiența unor oameni care sunt experți în aria lor de activitate.

Încă din 2017 organizăm și dezvoltăm cursuri DevOps pentru pasionații de tehnologie, pentru inginerii care își doresc să devină și mai buni în ceea ce fac, dar și pentru companiile ce vor să își aducă angajații la același nivel de competențe practice. Livrăm  cursuri live-virtual pe 5 continente, iar trainerii noștri sunt în primul rând practicieni, ingineri și developeri. Asta ne permite să ne concentrăm pe partea practică în proporție de 70% din timpul cursurilor. Ne bucurăm că începem  să ne adresăm unui număr mai mare de profesioniști și că targetăm direct persoanele potrivite, folosind alte instrumente de marketing decât cele clasice, un tip de marketing non intruziv și eficient. Am ales Beans United pentru că, așa cum noi suntem experți în educație pentru oamenii din departamentele de IT, ei sunt experți în Inbound Marketing.”, a declarat Denissa Iancu (Marketing Manager, Bittnet Education).

 

Echipa Beans United a pus, ca de obicei, la bătaie tot arsenalul necesar pentru campanii reușite de marketing: experiența și talentul specialiștilor în consultanță, content writing și design, plus utilizarea platformei de marketing automation HubSpot. Pe lângă campania de lansare și optimizarea noului site devopsartisan.com, Beans United a realizat campanii de inbound marketing având la bază webinarii de tip demo și crearea unui funnel de conversie pentru avansarea treptată a leadurilor către conversie.

Așa cum s-a văzut în acest an, digitalizarea este noul normal. Cursurile urmate live-virtual, în fața calculatorului personal sunt opțiunea  cea mai sigură în această perioadă, dar și o metodă de a ajunge mai ușor la oameni din toate colțurile lumii. Proiectul DevOps Artisan by Bittnet are la bază acest mod de predare și, până la urmă, este firesc să înveți despre tehnologie chiar cu ajutorul instrumentelor online.

 

Ne bucurăm să putem aduce împreună experții de la DevOps Artisan și persoanele interesate să crească profesional, să folosească eficient instrumentele IT. Fiind vorba de un proiect internațional, abordarea a fost una specială: am început cu o campanie de awareness, bazată pe videouri și webinarii, care a avut ca scop creșterea vizibilității, dar și a încrederii în cursurile oferite. În această parte a proiectului, accentul a fost pus pe promovarea trainerilor și a modului de lucru. Participanții la webinarii au avut ocazia să descopere mai multe despre aplicații și programe specifice DevOps, precum Ansible, Docker, Kubernetes sau Terraform și să intre în detaliu în zona de Machine Learning. Evenimentele online au avut peste 1200 de persoane înscrise, iar rezultatele și insight-urile obținute vor sta la baza viitoarelor campanii de lead generation.”, spune Liana Cuța (Inbound Marketing Consultant, Beans United).

 

Le urăm succes și abia așteptăm să aflăm mai multe despre evoluția proiectului!

 

Echipa Beans United implicată în proiect:
Liana Cuța - Inbound Marketing Consultant
Horea Piper - Web Development & Design Team Lead
Alex Timus - Web Designer
Elena Ilie - Senior SEO Specialist
Daniela Anehei - SEO Specialist
Adina Popescu - Content Marketing Specialist
Andreea Moisa - Managing Director

Echipa DevOps Artisan  implicată în proiect:
Denissa Iancu - Marketing Manager
Alexandru Duma - Marketing Specialist
Monica Panait - Marketing Specialist
Cristina Rațiu - Product Manager

Dan Berteanu - CEO & VP of Education

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Beans United

Agentia Beans United a luat nastere din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu intrerupe oamenii din activitatea lor ci le ofera o experienta remarcabila in fiecare moment din... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related